Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter for en virksomhed uden(!) udgifter og indtægt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hypotetisk spørgsmål. 

Er der nogen som helst former for udgifter for en virksomhed, der hverken har udgifter eller indtægt? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 14:16

Dit spørgsmål er modsigende - er der en udgift vil der jo ikke være tale om en virksomhed uden udgift.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 14:18

Ja, det kan jeg godt se.. 

Jeg tænker mere iht. SKAT. Er der nogle udgifter (gebyrer er måske nærmere ordet) ved bare at have et CVR-nummer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 14:35

nej det er der ikke umiddelbart.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 14:51

Ved ikke om jeg forstår spørgsmålet rigitgt, men er det et selskab skal du have en arbejdsskadeforsikring, og der vil sikkert også være omkostninger til erhvervskonto.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 15:21

Nicolai Lundgaard:

Ved ikke om jeg forstår spørgsmålet rigitgt, men er det et selskab skal du have en arbejdsskadeforsikring, og der vil sikkert også være omkostninger til erhvervskonto.

Tænker bare enkeltmands, fx et grafisk bureau. Hvis man laver CVR i god tid ift. hvornår man egentlig starter med drift, om der skulle være nogen omkostninger forbundet med det, løbende, indtil man begynder at have egentlig indtægt og udgifter i form af køb og salg i virksomheden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:00

MT:
Tænker bare enkeltmands, fx et grafisk bureau. Hvis man laver CVR i god tid ift. hvornår man egentlig starter med drift, om der skulle være nogen omkostninger forbundet med det, løbende, indtil man begynder at have egentlig indtægt og udgifter i form af køb og salg i virksomheden.
evt til bank men ellers ikke så længe du ikke betaler regnskabsprogram eller hjælp af div slags

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51

Det kommer an på hvad du anser som en udgift? Du skal jo stadig indberette skat/moms - uanset om det går i 0. Hvis ikke du selv kan det, så vil der være en udgift forbundet med regnskab - til trods for 0.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)