|
Har godt nok aldrig hørt at nogen bank der tager 10.000 DKK for en konto . I øvrigt kommer bankens pris helt an på hvor god man er til at forhandle. Men nu kan du jo se konsekvensen af ikke at have en dansk Bank ;-) |
Pythonrap:Amadeo:Igen, alle banker i Europa modtager DKKIkke den jeg har. Der er 6 kunder, der har modtaget faktura efter jeg konto der, der ikke kan få lov at overføre.
Jeg har lavet en TW aftale.
Amadeo:Kompensation? Jeg tror ikke at ES sender kompensation til en udenlandsk konto, hvor de kan se DE på IBAN.Det kan de godt, når Nemkonto har været ind over
Det kan de godt, men de sender kun i DKK og de vil ikke anvende Transferwise. Hvis det er rigtigt at du anvender N26, så kan du godt glemme at få penge fra det offentlige. Ikke alene modtager N26 ikke DKK overførsler, men de afviser også større overførsler til virksomhedens navn, da deres erhvervskonti er i ejerens navn.
Hvis du insisterer på at have en e-bank, så er Revolut den eneste realistiske løsning. Ellers må du kontakte en almindelig bank og få en normal bankkonto. Her kan en udenlandsk bank anvendes, men de stiller sikkert de samme krav som de danske banker.
Bliv gratis medlem