Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsorat/microlån: 2.500,- "Din historie".

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Amino!

Jeg vil simpelthen i arbejde. Jeg har gået ledig meget længe, mest pga. rod i sjælen, og sindsslidelse samt generel forvirring: "Hvad fa'en passer til mig?".

Jeg har faktisk ikke vidst det, før nu: Jeg vil producere podcasts.

Filmen "En vampyrs bekendelser" indledes med en journalist, der samler vampyren "Louis" op på sin tur gennem natten; "I'm a journalist; I collect stories.".

Det er sådan faldet på plads, lidt af sig selv her over de seneste måneder, og der er ingen tvivl, det er det jeg skal og vil: jeg er bygget til at lytte, til at høre, rumme, være der, og hjælpe.

Med mine begrænsede arbejdsevner, pga. den psyke, så er det den nøgle, jeg har brug for til at åbne døren til arbejdsmarkedet; podcasts: "Din historie". - mindre sessioner i samvær med andre, som jeg så ka' gå hjem og nøfle med, klippe sammen, og få et produkt ud af. - let og elegant, sjovt og mildt, rart og givende. - Det er i det, jég hører til.

Jeg er en fattig lus, sådan er det. jeg lever på det absolut laveste løntrin/offentlige ydelse efter integrationsydelse, og jeg hár svært ved at få det til at hænge sammen.

Derfor rækker jeg nu ud: jeg har brug for 2 elementære produkter, der ikke behøver være ret avancerede:

copy to browser: [Link med URL shortener fjernet af moderator] - (To mikrofoner, optager og usb-connect: 679,- Kroner.)

Og en brugt laptop i lille format til redigering af audio. (sidder offentligt, da jeg ikke har pc hjemme og fordi min telefon også er stået af.)

Det er simpelthen det.

Jeg ved ikke om nogen vil hjælpe, men hvis der er gehør for mine kvaler i denne retning, så må I gerne, om I vil, smide en lille skærv eller to ind på min mobilepay til projektet. Jeg ved det kan være lidt ubehageligt, da der er mange scammere, men jeg vil sådan set bare i gang: min personlige recovery har varet lang tid, og min indsigt i egen formåen også været reduceret pga. mine omstændigheder, men jeg vil kunne klare det her, og det vil være givende for alle, så.. Om I vil, så kan I sende mig på arbejdsmarkedet sammen med alle jer andre, hvilket jeg, rent faktisk, glæder mig til.

Mht. overpay, om det overhovedet skulle/ville blive aktuelt,så køber jeg udstyr derefter, samt, på tro og love, så bliver alt der ville komme ind, der skulle ende over 5.000,-, sendt til Amino, der så vil få en skrivelse om - om de vil - at oprette en pulje til andre værdigt trængende/mikrolån til fremtiden.

Alt andet lige, der er mange talenter derude, og mange går tabt i samfundets virvar og livets kaos, så der dukker uden tvivl folk op, der, som jeg, kan komme langt med lidt.

Min mobilepay er: 91 83 01 07; jeg håber i vil biddrage.

Med tak for at læse, og med håb om jeres interesse.

Simon

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey Simon, jeg kan slet ikke forstå at du ikke er tilkendt førtidspension.

Specielt ikke da denne ydelse er blevet så nem at blive tilkendt at du tror at det er løgn. 

Eks. Så er jeg blevet tilkendt førtidspension nu har jeg også en forfærdelig neurologisk lidelse. men har opfundet en "kur" som har vendt progressionen af min sygdom om.

Nb! grunden til at det er en "kur" og ikke en kur er fordi at den kun lindrer symptomerne men den rører ikke gen fejlen.

Goddamn Denmark can be so cruel.

Da der findes en medicin som kan det samme som min "kur" men den måtte jeg bare ikke få.

Også derfor jeg bliver skatteflygtning + nogle andre grunde.

Da min "kur" har en forfærdelig bivirkning. (en bivirkning som er milliarder af kroner værd).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)