Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøjproducent til nyt tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg går med nogle design-ideer i forhold til udvikling af baby/børne-tøj, hvor brandet hertil også skal være mit eget.
Tøjet skal laves med fokus på stilrent design, samt bæredygtige og/eller økologiske materialer så vidt som muligt.

Jeg søger derfor en tøjproducent, som har lyst til at indgå et samarbejde med en upcoming virksomhed.

Nogle der kan hjælpe med at fremskaffer kontakter til tøjproducenter, der kan løse min problemstilling?

På forhånd, tak

Vh Louise
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da du ikke lyder til at have nogen erfaring indenfor tekstil produktion, er det tilfældet bør du i første omgang søge noget professionel hjælpe, der kan rådgive dig mht. produktion.

Jeg har i flere tidligere debatter henvist til nogle af disse rådgivere, en af dem er sådan aktivAmino, så søg i de gamle debatter.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Jeg ville kunne byde ind md en del information om dette hvis du har lyst kan du bare ringe. 

 

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 26. Sep 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,

Trykker i kun designs på basisvarer? eller tilbyder i produktion af vores fulde designs, der inkludere konkrete materialevalg, modeller og andre ønsker i form af blonder m.m.? Eller har du evt. konktakter på produktionsvirksomheder, der tilbyder disse?
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi trykker på labelfree produkter som kan rebrandes nemt og vi kan ved store bestillinger lave alt fra bunden. Du er velkommen til at kontakte mig på tr@tex-tryk.dk send et par designs så skal jeg give dig min bedste vejledning til at komme i mål med dette :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)