Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af affiliate artikel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop sat en WordPress hjemmeside op, og er nu klar til at lægge anmeldelser op. Jeg er dog stødt på et problem. Jeg vil gerne lave en "review block" ligesom alle andre i denne "branche", hvor et billede af produktet, prisen, forhandler og knap til at gå til forhandler står samlet og sat flot op. Har undersøgt om der skulle være et plugin til dette, men har ikke kunne finde et. Jeg tænkte måske en af jer kloge mennesker kender til hvordan disse hjemmesider sætter dette op. 

Eksempel på dette:

Med venlig hilsen,

Mads

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få lov til at indsætte et billede, men det er taget fra forbrugsguiden,dk - kokkekniv-test

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Koder du fra bunden eller hvilken pagebuilder bruger du?

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Elementor til at bygge min hovedmenu

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du går ind i elementor, og finder inner sections, så indsætter du 2 oven på hinanden. Du højre klikker i hver boks og trykker indsæt column indtil du får 5 oven på hinanden. Så trækker du et tekst element ind der hvor du vil have tekst, og et billede ind der du vil have et billede, og en knap ind der du vil have en knap. Til sidst trykker du på oversigtet over de 5 columns, og går ind under styles og border. Border type vælger du solid og sætter den på 1, og vælger i bunden. Det samme gør du ved oversigten for de andre 5 columns, og så har du det du ønsker.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved lige hurtigt at smide det sammen, så ser det sådan her ud: https://imgur.com/a/bKfPgFv

Hvis du så er effektiv, så gemmer du det som en skabelon og så er det nemmere at indsætte hver enkel sted du skal have den her boks til at stå.

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej! Du er simpelthen en gud! TUSIND TAK!

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet problem. Du skriver bare, hvis der er flere problemer.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 6. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Fra  Osmedhus.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror de fleste der laver det, bruger affiliateplugin.dk, men det er kun til pris delen :)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)