Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lukning af firma

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik-N:
I teorien

...... men løser jo ikke problemet med regnskabet, som vil være forudsætningen for at få den skattekvittance som skal vedlægges betalingserklæringen.......

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

For at få en skattekvittance, skal man udfylde en ophørende selvangivelse, hvilket ikke er det samme som et regnskab. :)

Trådstarter nævner et afsluttende regnskab, hvilket jeg tolker, som at der er indsendt regnskab for en overstået periode, og der stadig er en igangværende periode (altså ikke overskredet statusdag) :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik-N:

For at få en skattekvittance, skal man udfylde en ophørende selvangivelse, hvilket ikke er det samme som et regnskab. :)

Trådstarter nævner et afsluttende regnskab, hvilket jeg tolker, som at der er indsendt regnskab for en overstået periode, og der stadig er en igangværende periode (altså ikke overskredet statusdag) :) 

jeps - men for at lave ophørende selvangivelse, skal man jo lave noget der kraftigt minder om et regnskab der afslutter frem til anmodning om erklæring - og så skal man være helt sikker på der ikke er kreditorer - da man ellers får personlig hæftelse ved at erklæringslukke

Det skal derfor ikke bare være meget begrænset hvad man skylder  væk - det skal være INGEN ting 

Morten Brunkel:
det er meget begrænset hvad jeg skylder væk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)