Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med NedAdvokat.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Min partner og jeg står foran stiftelse af et ApS. I den henseende har vi kig på nemadvokat.dk - en meget billig løsning for en startup til at komme igang. Er der nogle, som har erfaringer med deres service og kan fortælle om fordelene / ulemperne?

For os er det interessant, hvis man kan sammenligne det lidt med et lavpris-teleselskab, der kun leverer kerneydelse. Det er derimod ikke interesant, hvis man betaler for falsk juridisk tryghed uden dækning overhovedet...
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selve stiftelsen af et ApS er en "ekspeditionssag" og nemadvokat.dk er en aldeles udmærket mulighed. Ingen grund til bekymring :-)

Den væsentligste opgave når I er to partnere er at få skrevet en ejeraftale. Her vil jeg gætte på at nemadvokat ligesom så mange andre har en "template" der kan tages udgangspunkt i.

En anden overvejelse er om der skal etableres holdingselskaber. Se evt. www.mitholding.dk og tal derefter med advokat/revisor om hvorvidt der er en god idé for jer.

vh

Steffen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Bering Jensen / Portfolio.Help:

Selve stiftelsen af et ApS er en "ekspeditionssag" og nemadvokat.dk er en aldeles udmærket mulighed. Ingen grund til bekymring :-)

Den væsentligste opgave når I er to partnere er at få skrevet en ejeraftale. Her vil jeg gætte på at nemadvokat ligesom så mange andre har en "template" der kan tages udgangspunkt i.

En anden overvejelse er om der skal etableres holdingselskaber. Se evt. www.mitholding.dk og tal derefter med advokat/revisor om hvorvidt der er en god idé for jer.

vh

Steffen

fuldt enig
Lidt om ejeraftale som ofte er den vanskelige - men vigtigste ting http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

Og mit syn på fordele/ulemper ved Holding http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/holding-kort-om-for-og-bagdele.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)