Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskab i Dubai - nogen der kender til Thomas Friis Nielsen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer grundigt at starte et selskab i Dubai og faldt over blog indlægget her på Amino fra ham her Thomas-Friis Nielsen

Beklager, men websiden ligner noget der er klampet sammen af en amatør og billederne virker ikke særlige professionelle taget i betragtning at man udbyder services i Dubai som Advokat.

Så inden jeg bliver fuppet eller ryger i kløerne på en eller anden jeg ikke ønsker at lave forretninger sammen med så vil jeg gerne høre om der er nogen der kender firmaet og ved noget om deres troværdighed?

Gerne medlemmer der har været på Amino i lang tid ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

nemlig, så langt var jeg også kommet. Det var nu mest af alt at jeg ville se nogle reviews af en eller anden art.

Tilmeldt 22. Feb 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alberto,


Jeg forstår godt at du ikke virker umiddelbart overbevist på baggrund af Thomas gamle hjemmeside, men han er ægte nok.

Thomas er en rigtig dygtig rådgiver! Han hjalp min kæreste og jeg med at rykke vores virksomhed fra London til Dubai. Han sørgede for vi fik de bedste free zone pris på oprettelse af virksomheden. Han sørgede for alt ift. oprettelse af vores virksomheden og ordnede alle juridiske papirer, og holdt os løbende orienteret. Det eneste vi skulle gøre var blot skrive under. Jeg tror vores virksomhed blev oprette på godt en uge og vores visa på godt to uger, men det var pga. den visa behandlingsproces der er her i Dubai.

Endvidere satte han os i kontakt med en udlejningsmægler, som hjalp os med at finde lejlighed.

Jeg vil klart anbefale Thomas. Det kan godt være at hans gamle hjemmeside var noget "amatøragtig", for at bruge dine egen ord, men omvendt er hans arbejdsindsats og professionalitet er i høj kvalitet. Han stod til rådighed under hele forløbet hvis vi skulle have spørgsmål - og tro mig, vi havde mange spørgsmål. Sammenlignet med hvad jeg har hørt fra andre expats her i Dubai, er hans priser også rigtig gode ift. mange andre udbydere hernede.

Jeg synes at du skal give Thomas et kald, om ikke andet, så for at få mere information omkring det med at åbne virksomhed i Dubai. Jeg betalte 1.999 kr. for en indledende samtale med ham, og så kan du altid træffe din afgørelse derefter. Du kan trække de 1.999 kr. fra i prisen for selskabet, hvis han stifter det for dig. Det kunne vi i hvert fald.

Uanset hvad, så håber jeg at dit nye kapitel i Dubai bliver succesfuldt.


Alt det bedste,

Jasper Frost
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)