Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsrelaterede omkostninger før virksomheds start

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 1. Nov 18
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nedenstående spørgsmål vedrørende virksomhedsrelaterede omkostninger før man starter én enkeltmands virksomhed.

Udover at omkostningerne og momsen bogføreres på normal vis, må man så også godt indskyde beløbet til sin egenkapital under balancen?

Med venlig hilsen

Bjørn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn:

Hej

Jeg har nedenstående spørgsmål vedrørende virksomhedsrelaterede omkostninger før man starter én enkeltmands virksomhed.

Udover at omkostningerne og momsen bogføreres på normal vis, må man så også godt indskyde beløbet til sin egenkapital under balancen?

Med venlig hilsen

Bjørn

Det er jo penge brugt på disse omkostninger - under betingelse af at de opfylder alle regler http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/aktiverogvareridenstiftelse.html -   Det er mellemregning i egenkapitalen og så overfør til dig selv - dermed udligner tingene sig - eller om du vil  - lad være med at overføre - og lad det stå i mellemregning

Der er ikke noget formål heller med at ville øge egenkapital som sådan - da alle penge jo er dine - i virksomheden og udenfor og den bruges jo ikke af eksterne heller - mellemregning er jo ikke heller udtryk for en værdi i virksomheden - men en gæld til dig 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)