Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affiliate hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg trænger til feedback på min affiliate hjemmeside lillegladcyklist.dk, som er en affiliate hjemmeside der forsøger at samle alle løbecykler under et tag og prissammenligner dem.

Jeg vil rigtig gerne høre jeres umiddelbare tanker der falder ind når I ser siden. 

Hertil vil det være skønt hvis der er en som kan spotte om jeg overholder markedsføringsloven. 

På forhold mange tak for hjælpen

Mvh

Lone Nielsen

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser websitet kun fra en sikkerhedsmæssig vinkel. Og de første tre tests passerede din hjemmeside fint:

1. Du har https
2. Du har blokeret for oprettelse af brugere
3. Du har blokeret for enumerering af brugere

Godt gået!

Albert van Harten

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert 

Mange tak for feedback.

Dejligt at vide at det lykkedes for mig :)

Mvh

Lone Nielsen

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Har desværre ikke tid til, at gå så meget ind i det pt, så 2 hurtige her fra

1. hvis du er i tvivl om du overholder markedsføringsloven, så vil jeg anbefale dig at søge råd hos fagfolk f.eks. hos vaekst.dk

2. jeg synes det er lidt synd/og lettere irriterrende (skrevet med et smil)  at flere fotos af cyklerne ser ud som om de er cropped i boksene. 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket men synes da godt nok billederne af de løbecykler er megastore ville da være en fordel man kunne se dem helt.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 16. Sep 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Er enige i at billederne godt kunne blive gjort mindre. Kan se det går lidt igen på andre sider også. :-)
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udover de afskårne billeder er der vist rigeligt at gå i gang med:

- Du mangler selvfølgelig links ind til siden. Før Google ser at andre sider linker til din, vil de næppe betragte den som særlig relevant at vise.

- Du er nødt til at tjekke op på hvilke sider du lader Google indseksere. Du har (sikkert fornuftigt) lavet noindex på alle dine produktsider. Du har også korrekt sørget for cannonical til forsidne på alle dine paginerede sider over produkter. Men alle dine filtre bliver indekseret, så der fx findes en side som https://www.lillegladcyklist.dk/antal-hjul/4/ der egentlig ikke indeholder noget særskilt relevant indhold. Google kan ikke lide wesbites med massevis af tyndt indhold.

- I stedet for at kanonisere eller noindexe alle kategori/filtersider ville jeg overveje at skrive unikke tekster til dem. Det første jeg ville starte med er brands. Start fra en ende af prioriteret efter markedspopularitet og skriv så 500 ord om hver brand og deres særlige kvaliteter. Overvej at starte med 200 sælgende ord før produkterne og så 300 informerende ord bagefter. Derefter ville jeg gå efter alder. Der er fx. 2000 søgninger på "Puky løbecykel" og 800 på "Løbecykel 2 år". Der er altså meget at hente på at have kategorisider med optimeret tekst.

- Jeg ville vise flere produkter på hver side. Alle de tests jeg selv har lavet peger på at man vinder (både brugermæssigt og i Google) ved at vise flere produkter på hver side. Min egen tommelfingerregel er at 72-96 er et godt minimum.

- Der skal arbejdes meget mere med on-page. Din forside skal vel gerne være den som Google viser når nogen søger på løbecykel. Lige nu har du "løbecykler" stående i dit Title tag og i din H1 overskift. Der er ca. 90 om måneden som søger efter "løbecykler", og 3300 der søger efter "løbecykel". Det er altså tosset at optimere siden for "løbecykler" i stedet for "løbecykel". Og så bør der meget mere tekst på forsiden. Du vil gerne signalere, at du ved noget om løbecykler og det gør du blandt andet ved at skrive om relaterede ting til løbecykler.

- Vil du have lidt inspiration til hvad du kan skrive, så gå ind på dette link, hvor der er en quick and dirty oversigt over hvordan du kan optimere din forside til at ranke på løbecykel. https://app.surferseo.com/drafts/s/nV1XuvGXmAJRzf5nYAoTG24vWZ8Hpx_F

Der er meget mere du kan gøre, men det var hvad jeg lige faldt over.

https://app.surferseo.com/drafts/s/nV1XuvGXmAJRzf5nYAoTG24vWZ8Hpx_FDer er sikkert meget Der

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for al feedbacken :).  Det er guld værd 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er allerede blevet foreslået flere tekster af SEO-hensyn. Jeg vil foreslå dig flere og bedre tekster :-)

Sitet er meget tyndt rent tekstmæssigt, og de eksisterende tekster er ikke velskrevne. Du skal som minimum have læst korrektur på alle dine tekster, og hvis du gerne vil øge din konvertering, så vil jeg opfordre dig til at få skrevet nogle nye knivskarpe tekster, som både fanger læseren og gør Google glad. 

Jeg kan hjælpe med tekstfatning/korrekturlæsning, og hvis du er hurtig, så får du min hjælp til en billig pris (jeg sætter nemlig mine priser op pr. 1. oktober). Gode tekster sælger, og hvis du ikke selv har øje for det, kan det godt betale sig at få professionel hjælp. 

Jeg vil også foreslå dig at få en grafiker til at bikse et logo sammen. Det vil give siden et mere professionelt udtryk. 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)