Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At være eller ikke at være...SÆLGERTYPE...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i på Amino.. så blev det min tur til at tilslutte mig gruppen af iværksætter-sjæle.... cvr-nummeret er hus..samt en del af opstartskapitalen.... men de 1000 spørgsmål jeg har..hhmm.. de bliver ikke mindre...

Jeg håber at der vil være nogle herinde der kan hjælpe mig.

Jeg er i fuld gang med at opstarte et økologisk børnetøjsmærke (og jep.. tilhører også gruppen af barselskvinder ;0)

Uddannelsen har jeg dog i og med jeg er uddannet tekstilindkøber, men erfaringen mangler jeg godt nok..

1. Jeg mangler en der dels ved en masse (eller noget) om miljømærker.. da jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal have et dansk (svanen) /eu mijlømærke på mit tøj eller om det skal være nogle af de andre f.eks. Hollandske SKAL, krav eller et helt 3. ?

2.  Jeg kunne også godt tænke mig at komme i kontakt med nogle der har været hele møllen igennem før og kan råde mig.. så er der nogle børnetøjsproducenter her på amino der har lyst til at svare på nogle spørgsmål fra en nykommen?

3. Dels har jeg nogle spørgsmål af salgsmæssig karakter... når nu mit børnetøj er kommet i hus, så har jeg tænkt mig at ansætte en sælger til at køre ud i butikkerne og sælge tøjet for mig, er der nogen der kan fortælle mig om det er en god ide?? Her tænker jeg primært på, om butikkerne vil syntes det er mærkeligt hvis jeg ikke selv kommer??  Grunden til jeg kraftigt overvejer en sælger er fordi, jeg absolut ikke selv er SÆLGERTYPEN.. jeg blir rystende nervøs bare ved tanken.. og er sikker på at komme til at forære det hele væk i stedet.. og det er jo ikke meningen ;0)

Men hvad er det normale??

Håber på svar. Mvh Jarletor  

Fra Køge
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:45

Hej Jarletor :O)