Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af private hævninger i dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej hvorfor kan man ikke bogføre private hævninger i dinero på månedsbasis?
Det er da sur røv, at skulle sidde og bogføre 350 + hævninger på dagsbasis. 

Er der noget jeg har overset?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan du i f.eks kassekladde- men du gør noget mærkeligt. Er det fordi du ikke har erhvervskonto?
Hvis de private hævninger er betaling for en række køb, så skal de enkelte indkøb jo registreres hver gang - men betalinger kan du sagtens slå sammen


Har du 350 + private hævninger på dagsbasis, så har du et eller andet du gør helt galt - formentlig grundet manglende erhvervskonto i bank, og du vil så pludseligt opleve totalt stop tør jeg godt forudse - men uanset grund - det er en helt bagvendt måde

Uanset hvad - hver udgift skal være korrekt bogført - men private hævninger kan som godt slås sammen
Du har nu nok en ide om dit helt eget system, for det er helt uhørt det du beskriver

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Jun 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over at man må slå hævningerne sammen. Det jeg mente var, at jeg har 350 + hævninger om året, og jeg vil gerne bogføre alle hævningerne 1 gang i måneden, men når man bogføre i dinero, skal man vælge en dato, således at man skal bogføre alle hævningerne hver dag man hæver, i stedet for blot at bogføre  alle hævningerne i August måned, som f.eks. "Hævet privat August"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

det er stadigt fuldtstændigt uforståeligt for mig hvordan man kan hæve privat 350 gange om året - Lyder som et eller andet helt galt koncept 
Du kan ikke få banken til at stemme hvis ikke du bogfører når banken ændres i alle fald - men du kan godt i kassekladde slå dem sammen og bogføre mod bank - så stemmer bank bare ikke alle mellemdatoer hvilket er stor fejlkilde. Men stadigt 350 hævninger til dig selv privat årligt giver ikke megen mening

Lyder som om du i alle fald skal tale med nogen der kan hjælpe med noget integration, så bogføring sker automatisk, ganske som ved webshop salg i dinero

Der er intet anderledes ved dinero end alle andre programmer, at hvert bilag har en dato

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)