Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring til fysisk butik og webshop

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hjælp hjælp hjælp......!

Jeg har præcis samme problem som der omtales i denne tråd.

Har en fysisk butik, eller faktisk to og ønsker også et system til regulering af lager mellem fysisk butik og netbutik. Så når der sælges en vare et af stederne, så nedskrives det andet sted også ! Realtime opdatering er at foretrække, men al form for hjælp ville være dejligt.

Vi er 3 mdr bagud nu pga en mand der sagde han sagtens kunne lave det for os nu har opgivet...!

Det skal lige siges det er tøjbutik der er tale om.

Håber der er nogle venlige sjæle derude som kan hjælpe!

Mvh. Annie & Kasper

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:32

Ja, jeg ville også gerne høre, om der var fundet en løsning.  Jeg kan finde andre tråde om emnet her på Amino, men de er ligeså hemmelighedsfulde som denne. 

Nogen der har fået det til at fungere, på en tilfredsstillende måde - og hvordan?

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:49

For lige at sikre mig jeg forstår korrekt, så ønsker du en løsning der både kan håndtere din e-butik, lager og økonomistyring mv. løsningen skal kunne accesses fra de forskellige butikker og lager status synkroniseres?

Digital Communication | Integration

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 23:00

Syndikatet: 
I korte træk... Ja - og det lader til, at der er flere på Amino, der har problemet, men man hører aldrig om en løsning nogensinde blev fundet, og hvad den i så fald var.

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 23:32

Hvad med at forstå salget direkte i webløsningen ude i butikken ... Så skal man blot havde en stærk og alsidig e-shop løsning med Lager & økonomistyring. Bolia brugte i sin tid dette koncept ...

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:37

Jeg ved, at den lokale dyrehandler gør som SYNDIKATET her beskriver. Nogenlunde, ihvertfald. De har et stykke websoftware liggende på deres kasseapperater - det er blot PC'ere - som snakker i samme database som deres webside.

Du spørger selv efter en løsning der kunne være en lille smule mere tidskrævende - det er da bare, at du selv laver ordrerne i din shop så snart kunden er gået ud af døren (eller mens du taster den ind). Så slipper du også for besværlige kassebon'er der skal stemme og hvad har vi. Big Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 23:46

Jeg har en Scannet-shop og deres lagerstyring ser ikke ud til at opfylde de (få) krav jeg har til det. Jeg kan hente en liste over alle mine produkter og ændre i antallet - hvilket som sådan er okay, selvom det ikke er kønt - men det hjælper mig ikke til at vide, hvilke størrelser jeg eksempelvis har tilbage, med mindre jeg opretter hver style i hver størrelse, som en individual vare på webshoppen, hvilket bare er en (tidskrævende) invitation til endnu flere problemer. 

At "Købe" varene i webshoppen er selvfølgelig en mulighed, omend lidt kluntet - men det kan da være, jeg skal foreslå det til min mor & søster, der passer den fysiske butik ;-)

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 00:00

Måske i skal kigge på andre e-commerce løsninger ud over Scannet ...

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 00:08

(Den fik du så lige rettet, til en pænere tone?) :-)
Ja, der findes andre løsninger en Scannet - men tråden hér og mit spørgsmål handler specifikt om lagerstyring. Hvis folk med erfaring så skulle sige, at det ikke lader sig gøre på en måde jeg finder tilfredsstillende i Scannet-regi, kan vi nappe en diskussionen dér. Indtil da, har det ikke super meget at gøre i denne tråd. I hvert fald ikke uden specifikke eksempler på, hvad andre webshopløsninger har gjort for at løse problemet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 09:01

Hvordan kører jeres kassesystemer og hvad bruger i til lagerstyring idag, er kasserne integrerede med det?

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)