Hej Vi har interesse i at få adgang til en bredere kundeportefølje. Jeg forestiller mig at vi først og fremmest skal have lavet 3-4 annoncer der meget specifikt, definerer hvilken opgaver vi kan løse for kunden (Maler, Tømre, Badeværelser, Murer) Hvis jeg skal holde omkostningerne nede - produceres de så på Fiverr eller ? De annoncer skal så knyttes op med sociale medier ? - eller Google ?. skal der så laves en underliggende side på vores hjemmeside hvor de "lander" eller er det bare en e-mail der modtages "kontakt for tilbud" Forventer ikke at bruge mere end 20K for hele processen inkl. midler til Google m.m. - det første måned. Jeg har bemærket muligheden for at lægge en opgave op på freelancer - men søger svar på hvordan opgaven defineres inden :-)
|
Hej LM,
Hvis jeg var dig, så ville jeg tage fat i en social media ekspert. Nogle kan godt være lidt dyre, men andre er ganske rimelige.
Jeg har brugt strategen.dk og han tilbyder ofte at blive din faste SoMe mand i en kortere periode (6 mdr f.eks.) og så fastsætter i hans ydelse og dit budget per måned i perioden.
Når perioden er slut, så har du forhåbentligt selv aflæst, hvad der skal til og kan selv køre dine kampagner og styre din tilstedeværelse på sociale medier. Men er det privatkunder, du skal ramme, så er det en person som ham, du skal have fat i.
Han kan også opsætte din facebook og google my business profiler, så du får masser af trafik den vej også. Det giver god kickback.
Han vil måske koste dig kr 60.000 for et halv år, hvoraf halvdelen er hans arbejdskraft/eksperthjælp og den anden halvdel er annonceomkostninger på social media.
Prøv at række ud til ham og hør nærmere.