Hvordan kan jeg se der fremførte underskud for en gruppe selskaber? (Sambeskattede APS'er) Det er måske elementær viden men jeg har endnu ikke forstået hvor disse tal fremgår
Ikke helt let - du kan se de enkeltes drifts status og ser overført resultat som post i balancen - som udtryk for det samlede overførte - og samme kan du i princip i holding som samler ting op - men det er officielle regnskaber . Skatten kan reelt godt være anderledes, da der mellem årsrapport og skatteudregning ligger en skatteregulering men udgangspunkt er overført resultat og viden om hvilke der er fuldt sambeskattede
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ikke helt sikker på at jeg forstår præcist hvad du savner, men hvis du logger på www.skat.dk som administrationsselskabet, så har du da oplysninger om underskudssaldo fra sidste indberetning.
Det var lige hvad jeg havde brug for, jeg var bare ikke klar over hvor jeg skulle kigge! :)
ah for egne selskaber ses du i skat under adm.selskabet hvad der er fremført samlet - troede du ville finde det for alle mulige aps - konkurrenter eller andet hvis du ikke har haft overskud tidl, så vil det som udgangspunkt nok svare en del til det som du i sidste regnskab i adm selskabet havde som posten overført resultat
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER