Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kablet printer til Ipad?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@albert - har du et forslag til hvem jeg kører til for at få det jeg har brug for - som virker?

Altså en butik - regner ikke med jeg skal i elgiganten :)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Morten

Jeg vil ikke anbefale Elgiganten, nej :) De produkter de har der, er heller ikke præcist de samme som du kan få i mange webshops: selv hvis modelnummeret er ens, er der ofte forskel i serienumre, og serienummeret udgør om fabrikken yder garanti og service med 1 uge returlevering eller 1 måned returlevering. Det gælder i øvrigt ikke kun Elgiganten, men også Power, Skousen, Bilka og andre store fysiske butikker.

Men nu regner du heller ikke med Elgiganten, så det behøver jeg heller ikke bruge krudt på, haha.

Hvis du er ligeglad med om tabletten er en Samsung eller Huawei, så vil jeg kunne levere dig en tablet af brandet ABook, til kr. 1.654,00 ekskl. Moms, inkl. porto. Jeg har dog aldrig leveret den tablet før, så jeg aner ikke hvor god den er.

Men igen: det virker bedre på en Android end en iPad at tilslutte en printer med kabel, men der er ingen garanti for at det virker, eftersom både iPad og Android tablets er designet til at kommunikere trådløst.

Hvis du er interesseret i en bærbar computer med Windows og en printer (og det nævnte du allerede) - så kan jeg garantere for at det kommer til at virke. Sig til hvis jeg skal komme med en pris. Men husk: jeg er ikke billig, da jeg garanterer kvalitet frem for at skaffe så mange kunder som muligt.

Albert

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)