Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt POS system, kun software - hvem skal vi vælge??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi driver en café i Odense, og efter at have kæmpet med Ajour i to år, orker vi dem ikke mere.

Vi står derfor med alt hardware, og skal finde nogen, som vil levere software til det.

Vi vil gerne have et nemt og overskueligt system, for det er Ajour i det mindste, og så skal der være integration med Billy + det skal kunne håndtere de gavekort vi allerede har solgt (de er solgt både før og efter 1. juli 2019 og skal derfor håndteres forskelligt). Ydermere skal det kunne håndtere, at vi har åbent efter 24:00 (så dagen skifter i forbindelse med kasseopgørelse) og der skal kunne sættes forskellige priser på hverdag og weekend.

Mulighed for fjernadgang hjemmefra er også et plus!

Nogen idéer? Og jeg orker simpelthen ikke mere "det kan vi SAGTENS"-reklame som så viser sig ikke at passe ;)

Tak :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak en snak med Brian fra servicepos.com. Super fedt system de har, og du kan få en gratis testbruger, så du kan teste alt af først. Jeg har selv brugt det i en måneds tid nu, og det spiller sku bare.

De har det du efterspørger.

mvh Mads.

Tilmeldt 23. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, tak for det, dem vil jeg kigge på Yes

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kan prøve at give et par af vores forhandlere et kald. Jeg må ikke linke, men find FlexPOS com på nettet og kig under "Køb FlexPOS her".

Jeg er dog usikker på, om vi kan præcis det, du ønsker, men det kan det måske komme til. Vi er ret fleksible, men om tidshorisonten bliver for lang, ved jeg ikke. 

- Vi har pt. ikke integration til Billy

- Gavekort kan fint håndteres. Det ved vores forhandlere hvordan det gøres (ellers ringer de til os... :D)

- Usikker på hvad du mener med efter 24 - altså vi kan fint håndtere det, men usikker på, hvad dit krav er hertil. Kasseopgørelsen står til den dag, den rent faktisk bliver kørt og tager alle salg med siden sidste kasseopgørelse.

- Priser hverdag og weekend... altså vi kan sætte dato-afgrænsede priser, men så der gælder forskellige priser alene udfra ugedagen - ma-fr og lø-sø i hver uge - det kan vi vist ikke pt.

Så altså, ikke en "det kan vi sagtens" herfra, men du kan jo ringe og høre om mulighederne. Vi kan mange forskellige ting, men lige nogle af dine krav har jeg faktisk ikke set før, men de giver god mening :D

Hvad hedder cafeen? (Blot så hvis jeg støder på jeres navn i vores lister tilfældigt om et år, jeg kan sige "hey, dem skrev jeg med for længe siden" ;)

/Svend

Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 373
Fra  Lillebælt Revision Statsaut. Revisionsanpartsselskab Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge nærmere på QuickOrder.

Jeg har indtil videre kun hørt godt om det.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)