Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - navn med å

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Er ved og oprette en hjemmeside som indeholder "å". Vil det være en fordel at også købe rettigheden hvor jeg i stedet for Å også køber AA

Dbh. Henrik
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Min anbefaling er at købe både med "å" og med "aa" og så laver du en redirect fra domænenavnet med "å" som fører de besøgende over til domænenavnet med "aa".

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik 

Jeg er Enig med Mads. Jeg ville også købe begge domæner og lave en redirect. 

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke din økonomi, men jeg tænker at det domænenavn ikke er det dyreste. Så for pengenes skyld skal du, imho, ikke undlade at købe begge navne.
Jeg ville satse mest på domænet uden Å og så lave en redirect (som andre også foreslår) fra domænet med Å.
Jeg ved for lidt om SEO til at vurdere hvorvidt det er godt eller skidt med danske bogstaver i et domænenavn, men kan finde på andre argumenter hvorfor du skal lade være med at have danske bogstaver i dit primære domænenavn.

Albert

Tilmeldt 11. Aug 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak - ja, det er jo ikke umiddelbart fordi at det koster mange penge at have et ekstra domæne også få linket videre. Tak for hurtig input.
Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Som Mads han siger vil det være bedst at købe dem begge. Det er ikke længe siden jeg hørte noget om Coolshop, som ikke havde deres .com domæne, hvor det tog lang tid at få fat i. Altid sikre sig, når det er så små penge vi snakker om.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)