Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame (Logo, flyers, blade, magasiner, visitkort, identitet/profilering ect ...)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer,

Hvis du har brug for layout/design af div. materialer, eller måske brug for et nyt logo
eller redesign af profil/identitet. Så kan TÆNKEBOKS hjælpe! (www.tboks.dk)

Alle Aminoer får GRATIS intromøde/briefing, på de 3 første opgaver! (lige meget hvor længe mødet varer)

OG

LIGE NU tilbyder vi at Layout din opgave ... KVIT og FRIT hvis løsningen ikke lever op til forventningerne!

Så hvis det er nu dit firma skal have designet måske:
• en hel ny identitet
• et logo

eller bare skal have layoutet:
• et blad
• en flyer
• et visitkort
• et bannerect ... eller andet!

Så kontakt os! Vi glæder os til at høre om din opgave :)

Venligst Rikke, grafiker og indehaver

www.tboks.dk

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tænkeboks er et lille reklamebureau, som lever af at lave grafisk design
med en god og personlig service. Vi lægger vægt på, at den grafiske linie
professionelt afspejler din virksomhed og dens produkter ...

Det vigtigste for os
er at dit budskab
bliver set!

Hos Tænkeboks er der plads til alle! De store, de små, de offentlige, de
private, de langsomme og de hurtige! Kort sagt ...

der er ikke nogen
opgave der er for
kedelig eller for vild!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 04:09

Hej Rikke,

Jeg står og skal til at åbne en webshop, sideløbende er jeg ved at få min egen knivserie designet i Japan. Her er tale om meget specielle og dyre knive.

Firma navnet er Foodgear.dk og knivserien hedder Tommy - by hand, eller handmade.

Foodgear handler med luxusvarer til køkkenet eks. Le creuset pottery, tojiro knive, kitchen aid og lignende. Altså exclusivt foodgear.  Se shoppen på foodgear.dk - Jeg er en person der fylder meget og kan lide at vække opmærksomhed, være anderledes (provokere)

Mit tidligere firma hed Fiskepusher.dk og vi gik rundt i sorte hættetrøjer med fedt tryk og baggy chefwear bukser. Vi 9 doblede vores omsætning på 5 år og fik meget presse på det. 

Jeg tænker, Genkendeligt, tydeligt, nemt at huske, iøjenfaldende og provokerende. 

Min knivserie har 2 linier - en 6 pcs. håndlavet serie med 32 synlige lag stål- størrelsen på knivene er tilpasset kvinder, der ikke ønsker kæmpe knive. Luxus serien - en 5-7 pcs. håndlavet serie med 67 synlige lag stål. - til den proff bruger.

Jeg tænker lidt, Japanske tegn - 2 farver rød og sort, evt. en drage. Som logo til knivene.

Håber at høre fra dig!

Tommy Lund

Tommy@foodgear.dk 

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Århus C
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:18
Hej Tommy, Det ser ud til at være nogle rigtig lækre ting du sælger i din webshop! ..men få lige en til at løbe den igennem for stavefejl. Det første der lige sprang mig i øjnene var under "Kitchen Aid" hvor du sælger mange forskellige "rørenaskiner" God vind med dit nye design. Dbh Kasper
Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:40

Tak Kasper,

Det er også planen at der lige skal læses korrektur- ved godt der er en del fejl;-) Jeg er langt fra færdig, men jeg kæmper lidt med at sætte mig ind i den software der hører med fra hosting firmaet. Tak for svaret;-)

Tommy

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Skrevet kl. 20:25
Hej Tommy,
Tak for din henvendelse. Jeg vil gerne kigge på design af din nye webshop samt knivserie. Skriv en privat besked til mig herinde, med dit telefonnummer og evt. hvilke tider af dagen jeg kan træffe dig. Så ringer jeg dig op, så vi kan tale lidt mere om, hvad det er du godt kunne tænke dig :)

Venligst Rikke
Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Skrevet kl. 10:43
Hej Tommy,
Jeg har prøvet at få fat i dig ... men uden held.

Da jeres kontaktinformatoner på hjemmesiden (foodgear.dk) ikke virker, slog jeg dig op på krak og fandt 2 privat numre. Men som sagt fik jeg ikke fat i dig ... jeg prøver igen senere :o)

Hvis du hellere vil ringe til mig, er vores telefonnr.: 304 204 18

Ha' en god dag :O)
Venligst Rikke
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)