Hvis du har brug for layout/design af div. materialer, eller måske brug for et nyt logo Alle Aminoer får GRATIS intromøde/briefing, på de 3 første opgaver! (lige meget hvor længe mødet varer) OG LIGE NU tilbyder vi at Layout din opgave ... KVIT og FRIT hvis løsningen ikke lever op til forventningerne! *********************************** eller bare skal have layoutet: Så kontakt os! Vi glæder os til at høre om din opgave :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Hej Rikke,
Jeg står og skal til at åbne en webshop, sideløbende er jeg ved at få min egen knivserie designet i Japan. Her er tale om meget specielle og dyre knive.
Firma navnet er Foodgear.dk og knivserien hedder Tommy - by hand, eller handmade.
Foodgear handler med luxusvarer til køkkenet eks. Le creuset pottery, tojiro knive, kitchen aid og lignende. Altså exclusivt foodgear. Se shoppen på foodgear.dk - Jeg er en person der fylder meget og kan lide at vække opmærksomhed, være anderledes (provokere)
Mit tidligere firma hed Fiskepusher.dk og vi gik rundt i sorte hættetrøjer med fedt tryk og baggy chefwear bukser. Vi 9 doblede vores omsætning på 5 år og fik meget presse på det.
Jeg tænker, Genkendeligt, tydeligt, nemt at huske, iøjenfaldende og provokerende.
Min knivserie har 2 linier - en 6 pcs. håndlavet serie med 32 synlige lag stål- størrelsen på knivene er tilpasset kvinder, der ikke ønsker kæmpe knive. Luxus serien - en 5-7 pcs. håndlavet serie med 67 synlige lag stål. - til den proff bruger.
Jeg tænker lidt, Japanske tegn - 2 farver rød og sort, evt. en drage. Som logo til knivene.
Håber at høre fra dig!
Tommy Lund
Tommy@foodgear.dk