Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af Dynaccount

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i januar 2020, fået en demo regnskabsprogram fra en nabo, der er programudvikler. Jeg prøvede dette og fandt det bedre en Dynaccount.

Dynaccount skulle fornyes til juli 2020, så det blev opsagt i februar 2020.

Nu kommer der rykkere, samt besked om, at "Dynaccount kan ikke opsiges?".

Er der nogle her der har haft samme udfordring med det firma.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen erfaringer med det firma, men opsigelsesbetingelserne i deres forretningsbetingelser er ganske klare. Har du opfyldt dem så burde sagen være lige til....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du opsagt på korrekt vis (via deres side - adm osv?) Har du sendt mail eller andet, så er den ikke opsagt - da alle jo så kunne drille hinanden ved bare at sende usikret mail eller telefon og lukke firmaers regnskab.

de skriver:

Af sikkerhedshensyn kan abonnementet hverken opsiges via e-mail eller telefon, da kunden ikke kan identificere sig selv. Kunden kan gyldigt opsige abonnementet i Dynaccount under "Administration > Klient" senest 30 dage før abonnementsperiodens udløb.

Aftalen kan ikke opsiges for en allerede tegnet abonnementsperiode, og opsiges det ikke, betragtes det som forlænget og fornyet med yderligere en periode.

Du kan så mene de burde reagere på en mail - men den kan jo gå i spam osv - lige som den kan hos dig ved evt svar - og i alle fald, KAN de jo fastholde, at opsigelse skal ske som indlogget via adm - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)