Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Synology ds218+

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Opsætning af Synology ds218+

Jeg vil gerne have lavet et drev, som jeg også kan logge på, når jeg ikke er på det samme netværk. Samt sådan at jeg kan logge ind og se filerne på serveren fra min mobil, ipad, mac og windows computer.

Lige nu kan jeg kun få det til at virke, hvis jeg er på samme netværk.

Er der nogen som kan hjælpe? Evt kan i styre min Synology ds218+ over teamviewer fra min computer?

Jeg tilbyder gerne 4 fribilletter til Aalborgtårnet :) Tusind tak på forhånd og god aften derude

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Jeg har flyttet dit indlæg, det har ikke meget med SEO at gøre.

Kig på Synology Drive funktionen, den virker på samme måde som Dropbox/onedrive osv., så du kan have synkroniserede data ud på dine enheder.

Mindre "fancy" så kan du også bare tilgå den i en browser, hvis du opsætter Synologys Quickconnect-funktion.

Håber det hjælper - ellers prøv at slå dit spørgsmål op på et teknisk forrum eller Synologys hjælpeforum
/Brian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg har gjort det samme - jeg kan dog ikke hjælpe dig med at sætte det op.
Men du har jo købt en Synology, så går ud fra du er lidt interesseret i sådan noget selv. Ellers havde du sikkert bare valgt Dropbox eller Google Drive.

Der er en rigtig god guide her https://www.synology.com/en-global/knowledgebase/DSM/help/DSM/Tutorial/cloud_sync_files@ps

Det er faktisk ikke så svært, hvis man bare lige følger den til punkt og prikke.
Hvis du løber i problemer kan svarene oftest Googles - det har mine i hvert fald kunnet.

Held og lyk'.

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)