Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ødelagt bord i arbejdstiden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste har idag, da han var på arbejde som vognmand (selvstændig) og skulle aflevere en pakke til en frisør, gået ind i en sprit dispenser, så den er væltet over et bord til over 30000 kr. Hvem skal dække det?🤦‍♀️

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan bordet blive ødelagt af det? 

Det lyder som om at det har været opstillet ret så uforsvarligt siden den kan forholde så voldsom en skade.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skulle gerne som selvstændig have en forsikring, som dækker hvis han laver sådan noget. Det er et uheld, det er jo sådan noget man har en forsikring til

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er også rigeligt forsikret iforhold til bilen og pakkerne, men da han bare aflevere pakkerne til folk og ikke kommer ind i folks hjem, var der ikke tænkt på yderligere forsikring før nu👎

Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man sige, sprit dispenseren stod lige inden for døren i samme farve som bordet, så den var ikke lige til, at se👎

Der er røget en flig af træbordet, som er helt nyt

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo ikke jurist, men jeg vil mene at det er butikkens ansvar at sikre deres opstillinger i butikken... Hvordan var sprit(dispenseren) monteret osv?

Hvis din kæreste ikke har opført sig uansvarligt tænker jeg det er butikkens problem... Det er i hvert fald det jeg har ladet mig fortælle i forhold til hvis man som kunde i en butik kommer til at vælte en udstilling eller lignende.

Da din kæreste er selvstændig kan det måske have indflydelse.

Hvor om alting er, så er bordets værdi vel ikke 30.000 kr? Han skal vel max erstatte indkøbsprisen. Hvis det er et massivt træbord vil det vel også være muligt at reparerer det væsentligt billigere.

Held og lykke med missæren 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kontakt jeres forsikringsselskab. Selvom i ikke et dækket kan de rådgive bedre end på et tilfældigt forum.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)