Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnementservice til motionscenter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg står i den situation at have overtaget et motionscenter på små 100 medlemmer. På nuværende tidspunkt kører betalingerne over betalingsservice web, hvor medlemmerne modtager et indbetalingskort hhv. hver måned, hver 3. måned, hver 6. måned eller hver 12 måned alt afhængig af deres abonnement.
Problemet er dog, at langt fra alle medlemmer husker betaling af disse indbetalingskort og kun lidt over 10% har tilmeldt sig betalingsservice. Derfor bruger jeg meget tid på at rykke folk for betalinger. Jeg har forgæves fremsendt tilmeldingslink til medlemmerne, men desværre uden held.
Jeg har fået fortalt, at andre motionscentre anvender en form for tilmelding, hvor de blot skal bruge kundens kortoplysninger og herefter tilmelder kunden direkte til abonnementsbetaling.
Er der nogen, der har erfaring med dette eller har et bud på en løsning til ovenstående problem?

På forhånd tak.

Mvh. Kristian
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Du skal have fat i en betalingsserviceudbyder (Payment service provider) - altså et firma der tilbyder online betalingsløsninger.

F.eks. tilbyder PensoPay en løsning, hvor du hverken behøver en webshop eller en hjemmeside, men kan nøjes med at sende invitationer per mail:

https://pensopay.com/abonnements-betalinger/

Dbh. Elund

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Jeg vil på samme måde som Elund anbefale dig at skaffe en betalingsudbyder.

Her kan du også bruge Stripe. Det er måske en smule dyrere end PensoPay, men ofte nemmere at komme i gang med.

Hvis du har en hjemmeside kan du integrere Stripe eller PensoPay så man kan købe abonnementet på hjemmesiden også starter betalingerne derfra automatisk (hvis du ikke allerde har sat det op).

Du kan også finde en hostet service - altså hvor du får hjemmeside, kunde management og betalinger med i en samlet hostet pakke. Faldt selv lige over denne for eksempel https://www.fitsoft.com/ (har ikke selv prøvet det så ved ikke præcist om det er hvad du søger.)

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)