Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udelukket fra Facebook - er der noget at gøre?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med en hacking af min konto på Facebook er jeg blevet udelukket helt, både privat, messenger og firma.

At jeg formoder der er sket en hacking skyldes, at der blev igangsat kampagner med varer vi ikke fører efter min udelukkelse. Desuden skriver eller kommenterer jeg så godt som aldrig i den private del, og hvis det sker er det med stor omtanke. Og al annoncering blev foretaget af et bureau.

Rent faktisk gennemførte Facebook 3 betalinger på samlet næsten 20.000 EFTER, at jeg ikke kunne logge på mere! Så jeg måtte spærre 2 betalingskort samt lave 3 indsigelser. En ting er, at Facebook banner en, man at de så ikke sletter oplysninger op betalingskort synes jeg er chokerende.

Jeg har naturligvis prøvet alle de links, der er mulige for, at få Facebook til, at genoverveje udelukkelsen, men de er kun blevet returneret med robotsvar, der fortæller mig, at jeg åbenbart har opført mig så grimt, at jeg aldrig vil kunne komme på Facebook igen.

Og få fat i et rigtigt menneske hos Facebook er jo umuligt. Jeg har forståelse for, at de ikke kan bruge tid og økonomi på at service sure og fornærmede private brugere, men i mit tilfælde, men er målløs over, at dem, de kører forretninger med (i vores tilfælde 100-150.000 om året) heller ikke kan komme i kontakt med levende mennesker! Og især, når de tydeligt vil kunne se, at der har været hacking på spil og der samtidigt er trukket penge; jeg tror langt de fleste virksomheder i sådan en situation vil have røde ører og gøre alt for at løse problemet så gelinde som muligt.

Men da jeg så rent faktisk brugte et professionelt bureau (til 5.000 om måneden) til annoncering formodede jeg, at de naturligvis måtte have en indgang til et fysisk menneske. Men nej, heller ikke har kunne gøre noget ifølge dem selv.

Jeg savner som sådan ikke Facebook (bortset fra Messenger), men da så vild en andel af danskerne bruger Facebook, kan eller vil jeg ikke ignorer det som ifm. forretningen.

Er der nogle, der har en idé om der kan gøres noget, og i så fald hvilken? Måske nogle der har kontakter indenfor Facebook?

Eller skal jeg bare acceptere, at et monopol på den måde ser stort på moral og er så ligeglade, at de i den grad bruger svarrobotter og accepterer hackning for optimere profitten?!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)