Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk ordrebekræftelse og automatisk faktura?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber i kan hjælpe mig herinde. Jeg kæmper med at finde ud af, hvordan kunderne får en automatisk mail med først ordrebekræftelse og senere en faktura.

Hvilket system sørger for dette? Jeg er simpelthen så forvirret :-D 

Jeg får hjælp til at lave min hjemmeside, men han kan desværre ikke helt svare mig, da han er ny i gamet? 
Jeg bruger Wordpress og bluehost, hvis det har noget at sige? Og betaling gennem Nets med løsningen Easy. 

Har netop læst noget med WooCommerce - er det noget jeg skal have udover ovenstående, eller?

Tak for at læse :-) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

sanne333:

Jeg kæmper med at finde ud af, hvordan kunderne får en automatisk mail med først ordrebekræftelse og senere en faktura.

Hvilket system sørger for dette?

Det er dit system der skal sørge for det. Når kunderne har bestilt så får de en ordrebekræftelse. Hvis de så skal betale med faktura så når du har godkendt ordren så skal dit system sende fakturan til kunden.

sanne333:
Jeg får hjælp til at lave min hjemmeside, men han kan desværre ikke helt svare mig, da han er ny i gamet?

Pas på med det. Hvis han ikke ved ret meget om det så skal du helst have en erfaren med på sidelinien. Jeg har selv været ny så jeg ved godt hvor han er henne men en kundes liv er ikke noget man skal gamble med.

sanne333:
Har netop læst noget med WooCommerce - er det noget jeg skal have udover ovenstående, eller?

Hvis du laver en webshop i Wordpress så kan du med fordel bruge WooCommerce. Du bør ikke (med en ny i gamet) lave en webshop på en ren Wordpress.

Tilmeldt 30. May 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels, Mange tak for dine svar. 
Han har en del erfaring med WordPress, så det stoler jeg på, at han har styr på :-) Dog har han ikke kunnet svare mig på dette. 


Når du skriver, det er mig system, der gør det.... kan du hjælpe mig lidt mere - hvad hedder ens system? Hvis det giver mening at spørge om det? Altså ligesom min host hedder BlueHost. 
Men det vil sige at jeg ikke selv skal udarbejde faktura og ordrebekræftelse? det sætter ”systemet” selv op? Man skal bare indstille det inde i WordPress??? 🤔🤷🏼‍♀️ 
tak endnu engang!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er din wordpress der skal sørge for at sende ordrebekræftelse og faktura når du udfører en handling i det.

programmør'sk hedder det:

Når en handling bliver startet skal den kontrollere en forudsætning som udfører en handling

Det vil sige når en kunde har færdiggjort sit køb (handling) skal den tjekke data (forudsætning) og derefter sende en ordrebekræftelse (handling)

Når en faktura skal sendes hedder det:

Når du trykker ok til faktura (handling) skal den tjekke at du har gjort det (forudsænting) og derefter sende faktura (handling)

Tilmeldt 30. May 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak! Jeg prøver at snakke med ham igen, og håber at det giver mening :-) Jeg er bange for at det er noget, der er så logisk for ham, at han næsten ikke forstår mit spørgsmål omkring det :-D 

jeg håber det lykkes nu! 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det lykkedes ellers må du give besked. Jeg har arbejdet med webshops i snart 22 år :)

Tilmeldt 30. May 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gøre. Tak :-) 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)