Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt p-nummer/Binavn fra samme adresse giver fejl på erst.virk.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed (FIRMANAVN-1) med CVR-nr, hovedbranche og bibranche. Jeg ønsker at markedsføre mig under FIRMANAVN-1 og FIRMANAVN-2. Begge enheder har samme adresse og samme hoved-/bibranche.

Jeg forsøger at oprette et p-nummer (Jeg vælger Opret p-enhed). Det får jeg ikke lov til. Jeg kan ikke oprette et p-nummer med samme hovedbranche som mit cvr-nummer. Jeg opretter derfor bibranche nummer 2. Men stadig får jeg ikke lov, da den tilsyneladende ikke accepterer samme hovedbranche, og jeg kan ikke vælge den nye bibranche oprettet direkte under CVR-nummeret.

Jeg får følgende fejltekst: "Produktionsenheden kan ikke oprettes med den adresse, fordi virksomheden har en anden produktionsenhed på samme adresse med samme branche."

Hvad gør jeg?
Jeg ønsker at markedsføre samme produkt (hovedbranche/bibranche) fra samme adresse. Selv efter at have oprettet 2 bibrancher, er det tilsyneladende ikke muligt. Eller spurgt på en anden måde. Kan man kun have et p-nummer på en selvstændig adresse?

Jeg vil være glad, hvis et klogt hoved har en mening om dette. På forhånd tak

Søren

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

P numre er til hvis man har forretning på flere adresser - SE numre er til flere opdeling af regnskab og momspligt 

Jeg tror ikke du skal regne med at kunne findes under flere på CVR - en sådan markedsføring må du lage andre steder - og enkeltmands har jo netop kun et søgbart CVR men du kan hedder  transportkompaniet v/ peter p på en gren i virksomheden og ølleverandøren v/ peter p i den anden - bare ikke på CVR hvor du så skal være Peter P

https://johnhannover.blogspot.dk/2017/02/se-nummer-og-p-nummer.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John

Så du mener godt jeg må markedsføre mig (hjemmeside m.m.) under FIRMANAVN-2 - uden at oprette p-nummer/SE-nummer - blot jeg nederst på hjemmeside/faktura for FIRMANAVN-2  m.m. skrive CVR-nummer

På forhånd tak

Søren

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det afgørende er at du har dit navn og CVR på siden - så må du kalde din service på siden det du vil - som xxxx ved/ og så det korrekte med CVR

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)