Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat adresse uden at bo der.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en adresse servicevirksomhed, hvor vi tilbyder virksomheder at have adresse, og behandle post for disse.  Men ind imellem har vi forespørgsler på at folk kan have deres private adresse hos os. 

Nogle kan have et reelt behov for at have en adresse, men har ikke behov for et værelse eller andet, hvis de f.eks er meget ude og rejse i en periode. 

Hvordan håndterer vi dette, vi kan i princippet godt tilbyde dette, men vil heller ikke være med til at folk snyder med tilskud eller offentlige ydelser, som de ikke er berettiget til. 

Tilmeldt 21. Jun 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan vil det jo altid være. Nogle folk vil på den ene eller anden måde forsøge at snyde og bedrage. Jeg tænker naturligvis ikke, at i skal vende den anden kind til, men jeg mener heller ikke, at i skal varetage statens opgaver.

Det jeg ville bekymre mig om, var om min egen ryg var fri. Igen: Jeg ville naturligvis undersøge eventuelle muligheder for, at checke op på om folk snyder - men det ér vel ikke jeres ansvar at sikre jer, at andre folk ikke udnytter jeres service? Måske tager jeg fejl.

Du kan jo heller ikke stoppe en eventuel morder i, at købe en stor køkkenkniv - for lige, at sætte det på spidsen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener I skal være registreret - anmeldt hos hvidvask registeret https://erhvervsstyrelsen.dk/love-regler-pligter-hvidvaskloven som udlejer af virtuelle kontorer og her vil du skulle anmelde evt forhold de kan have en begrundet mistanke om indeholder ulovligheder.
Har du ikke det, kan du vel ikke anmelde noget, men du har forpligtelser overfor det offentlige til at anmelde evt mistanker.

Jeg ville nok lave regel om forbud mod, at der registreres folkeregisteradresse på dine virtuelle kontorer. Folkeregisteradresse er jo det sted hvor man oftest opholder sig og sover.

De som har behov for en adresse under rejse, må så bruge en postbox f.eks - så er du vel ude over at kunne få nogen form for problemer.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)