Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler søges (Østeuropa ?)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg går med en ide omkring en webside der minder om DBA eller Bilbasen. dog ikke med biler Eller brugte ting. 

jeg søger derfor en webudvikler der kan programmere og designe en website, jeg har været i kontakt med et par virksomheder i dk jeg leder forsat Og venter på et par tilbud.

men er der nogen der har kendskab til at få sådan noget lavet i fx. Rumænien?

mvh Sebastian   

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er masser af muligheder. Se f.eks. www.upwork.com eller www.fiverr.com

Det er på mange måder blevet væsentligt billigere at udvikle komplekse web-applikationer fordi der er så gode "platforme" at arbejde på. Det er også blevet meget billigere at drifte servere i kraft af f.eks. Amazon Web Services (AWS) og Azure.

Et projekt som det du skitserer er dog alligevel en massiv opgave der kræver en række forskellige kompetencer på højt niveau. Det koster altså både tid og penge, så det kan være en god idé at prøve at komme så langt som muligt med design på papir og evt. prototyper. Hvis du kan finde "kunder", partnere eller investorer baseret på design/prototype, så har du et godt udgangspunkt for en beslutning om at gå videre.

Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PB

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)