Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min rengøringstimepris for høj?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for jeres hjælp hidtil. Jeg er grøn så jeg har virkelig glæde af jeres hjælp. Jeg har googlet og googlet og har nu regnet mig frem til en timepris på erhvervsrengøring som virker for mig.

Jeg vil tage 265,- plus moms i pris. I prisen har jeg indregnet min kørsel og i aftalen med kunden skal jeg også sørge for selv at medbringe støvsuger, rengørinsgmidler, klude og at indkøbe diverse til opfyldning som fx håndsprit, håndsæbe og håndsprit som opkræves særskilt.

Jeg har en fornemmelse af at prisen på 265,- plus moms ligger i den dyre ende (erhvervsmålet ligger i Nordsjælland og der er tale om 1 times kontorrengøring hver uge). Rengøringen skal ligge om lørdagen efter kundens ønske.

Hvad siger I? Er 265 plus moms en ublu pris eller giver det mening?

Tak jeres hjælp.
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan sælge en stor nok del af din tid til den pris så er det ikke, men det mest effektive er at prøve at kontakte 100 kunder i et bestemt område og se hvad dine resultater er.

Det er dog nok et ret svært tidspunkt hvor folk nok mere er interesserede i at skære omkostninger, og du nok har bedre muligheder ved at underbyde, men det er jo ikke en langsigtet strategi.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Rengørings priser på sjælland er urimelig lave. jeg har set priser til Ca 100 kr. inkl moms. (ikke fordi jeg tro de betaler den)

hvordan er du komme frem til lige 265 og ikke 280, hvis du forstå ?

Tilmeldt 10. Jul 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kom frem til prisen 265 fordi en af mine kollegaer i rengøringsbranchen tager 265 plus moms i Århus (erhverv) og så tænkte jeg “går den også her på Sjælland?” 😊

Den branche jeg har fået tilbudt weekendrengøring i har ikke lidt overlast i Coronatiden så de har ikke mistet penge, hvorfor jeg også tør tage en lidt højere pris end hvis de var en hårdt ramt branche.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det vil sige du ikke har regne på om du kan drive den hvis du skal betale løn efter overenskomst, hvis nu du skal have folk til at arbejder for dig med hvad der tilhøre.. 

Men som sagt prøve lykke se om det ikke skulle kun give kunder til dig. Fik lige høre en ven han har en rengøringsfirma på deres kontor og de giver 180 kr plus moms.  hvad den aftale indholder ved jeg ikke. 

Tilmeldt 10. Jul 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar. Jeg skal ikke pt have ansatte og skal kun have denne weekendopgave. De 180 plus moms lyder som normalen og det mange nok vil vælge. Mine 265 (eller lavere.....synes selv den er lidt modig) er højere end flertallets pris, men det er jo igen et valg derude OGSÅ for firmaerne; her tænker jeg på hvilke parametre de vælger assistent ud fra: Sprog talt og skrevet, faglært/ufaglært, stabilitet, rengøringsudstyr medbragt/ej medbragt og selv det sidste parameter har jeg hørt firmaer vælge på; assistentens udseende (nydeligt udseende, velklædt og velsoigneret giver dig bare mulighed for at tage en højere timepris hørte jeg en arbejdsgiver sige....og vi taler simpel rengøring).
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Fedt at du vil i gang med det! 

Angående pris. Så evt. start lidt lavere i pris ved nogle og opbyg så småt en portfølje. På den måde skulle kunderne gerne komme. 

Hvordan er du konkurrencedygtig overfor dem der er billigere end dig? Tænk over hvordan du skiller dig ud og nævn det overfor kommende kunder.

God vind.

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Tilmeldt 10. Jul 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
STATUS på prissættelse er at jeg valgte at starte forsigtigt ud og gå med de 250,- plus moms og mit tilbud blev accepteret, så det er da en start. Tak for alle jeres input - I gør en forskel!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Held og lykke.. her fra.. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)