Vi leder efter virksomheder, som blandt andet ønsker at finde svar på disse spørgsmål. Det har vist sig for nogle virksomheder, at en styrket digital dialog med kunder og besøgende på hjemmesiden kan forøge kundeloyaliteten markant, reducere frafaldet på indkøbskurven samt øge den gennemsnitlige ordrestørrelse. Derfor søger vi virksomheder, hvor en stor del af kunderne hentes gennem deres hjemmeside, og hvor man vil være interesseret i at få vores analyse og forslag til, hvorledes I med den digitale dialog kunne finde svar på ovenstående spørgsmål og samtidig have en positiv effekt på omsætning, serviceomkostningerne og kundeloyaliteten. Nikolaj har allerede postet et indlæg om forslaget, men vi håber at forslaget også kunne blive et godt tilbud til jer, hvorfor dette opslag. Skriv til os og fortæl lidt mere om din virksomhed
De bedste hilsener Martin Kragh og Nikolaj Astrup Madsen
|
Vi søger cases til optimering af deres online forretning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)