Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en markedsføring mentor (Lønnet 700,- i timen) til salg af online kurser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står og skal til at lave online video kursuser, som skal sælges. Men jeg står og mangler en iværksætter mentor, som har tid et par timer om ugen, (Skal være over skype) til at hjælpe mig med sparring til markedsføring af mit koncept. Jeg er en ung drømmer på 26, som har fundet ud af en lille forretningsmodel, som kræver noget skæv & sjov markedsføring på instagram/facebook/linkedin.

KRAV.

- Du skal selv have haft virksomhed som omhandler onlinesalg.
- Du skal være kreativ når det kommer til markedsføring (budgettet er meget lille)
- Du skal have mulighed for at sparre med mig 1 x om ugen. Minimum en time om ugen.
- Du skal viden indenfor Instagram,Facebook,Linkedin markedsføring.


grunden til at jeg ikke skriver, hvad mine kurser omhandler er fordi jeg søger en, som er lidt en alt-muligt-mand/kvinde når det kommer til markedsføring til meget små budgetter og ikke en som bare vil tjene 700 i timen. Hvis mentor bliver fundet, vil hele koncept selvfølgelig blive forklaret.

Måske jeg først er online igen i aften ved 20.00 tiden, så håber jeg der er nogle friske kandidater som er møg skarpe til at tænke skævt .

Bedste hilsner :-)
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en PB til mig. Jeg kender meget til kursussalg. Din PB-funktion er slået fra.

Hilsen Søren

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)