En t490s uden touch vejer 1,27kg, og en med vejer 1,35. |
Jeg bruger og hepper på Lenovo. De har garanteret en model til dig og dine behov.
Bruger selv 3 forskellige Lenovo'ere.... den største er T590.
/businessNEWS
En t490s uden touch vejer 1,27kg, og en med vejer 1,35. |
/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk
Jeg bruger og hepper på Lenovo. De har garanteret en model til dig og dine behov. Bruger selv 3 forskellige Lenovo'ere.... den største er T590. /businessNEWS |
Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk
Har sendt en privat besked til dig ang. køb af en brugt computer kontakt mig endelig hvis det lyder som noget for dig |
Vi bruger også Lenovo....i mange forskellige varianter. De fleste har vi købt direkte på Lenovo.com /OKEIwebbureau |
WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.
Prøv laptops.dk, har købt Lenovo'er fra dem i 10 år, altid super pris og super service. |
Hej Thomas, |
+1 til Lenovo |
Kristian Ole Rørbye
Hej Thomas hvis du kan bruge en brugt computer, så kan jeg helt sikkert skaffe det hjem til en af den skarpest priser. og garantien og service er helt i top. kan skaffe de flest hjem fra T-serie/og mange andre modeller til godt stykke under ny pris. du skriver bare til mig hvis det kunne være interessant. Anders |
... i øvrigt så har vi også prøvet at købe brugte Lenovo'er en rigtig fin succes :-) /OKEIwebbureau |
WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.