Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firmanavn

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 20
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, 

Tak for dine rigtig gode input - jeg er HELT enig med dig i det med navnet, at det også kan give noget negativt - det har jeg også tænkt på. 
Nu er jeg ikke helt klar over om hvad gregersen consult i århus har af fremtidsplaner, derfor har jeg skrevet en mail til dem :-) 

Men ja TanjaG Consult kunne også være en mulighed :-) Tak for det. 

Vi er enige om at sønnike skal have hans eget navn og egen virksomhed så snart han bliver 18 - det er der domænemæssigt også sørget for. PersonligPC.dk 

Vi har skam udforsket mulighederne i det Link du fremsendte - problemet er at sagsbehandlingen tager for lang tid ifht. at han bliver 18 7 måneder og han allerede nu har kunder der har købt + flere der står i kø for at få ham ud og lave noget.

Og så dur den lange sagsbehandling osv ikke.  Han har et sabbat år og vil derfor heller ikke møde statsamtetss krav om at virksomheden er i tråd med hans uddannelse osv. 
Det er ikke den rigtige løsning vi har valgt - men det er den nemmeste løsning - og den er lovlig, man skal ikke ALTID vælge det nemmeste det er jeg klar over - men lige har har vi gjort det for ellers kommer vi aldrig i gang. 

Vi bruger Beierholm Revision til at hjælpe os med diverse spørgmsål osv, og bogholderiet (udgiftsføringen) har jeg styr på :-) 

Takker for input :-) 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)