Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig advokatvirksomhed - Hjælp til feedback

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg overvejer at starte selvstændig advokatvirksomhed på et tidspunkt. Jeg er netop blevet uddannet advokat hos et stort advokatkontor, og har derfor tre års erfaring som advokatfuldmægtig udover min cand.jur.

Jeg er frisk, arbejdssom, og direkte i min løsningstilgang, og jeg tror på, at jeg med en god indsats på markedsføringsfronten (herunder SEO) kan få opbygget en fin forretning på sigt.

Jeg vil dog gerne have lidt feedback på følgende:

1) Er der nogen aminoer, der har forsøgt at starte advokatvirksomhed før uden reelle klienter udover netværk?

2) Ville I som selvstændige og/eller lønmodtagere have tillid til en ung advokat med 3 års praktisk erfaring til at løse jeres sager? Eller ville I foretrække en ældre (og måske dyrere) advokat til at løse jeres sager?

Al feedback af enhver art er kærkommen.

Med venlig hilsen
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en professionel hjemmeside kommer du langt på kort tid. Hvis din side og din virksomhed fremstår troværdig, så er det intet problem at lokke folk til. Det bliver ikke noget problem, selvom du ikke er ligeså erfaren som de store huse. Få lavet en flot side med en klar value proposition.

Medmindre du har styr på salgnettet, så havde jeg fået en person som har forstand på at bygge landing sider til at bygge siden. Ikke bare en tilfældig gut som laver billige hjemmesider, men en der decideret har styr på landing sider. De fleste advokat sider er I dag ikke optimeret optimalt efter salg/leads. Det er klart et sted man kan adskille sig fra resten OG tjene markant mere.

Fornuftigt med SEO. Sørg for at få opsat retargeting med det samme og test hvilke medier der giver den bedste ROI. Overvej derudover facebook/linkedin lead ads - det plejer at være ret effektivt i sådan en branche. Afhængigt af prisen, så er google search ads også en mulighed. Jeg kunne dog forestille mig det er ret dyrt i den branche, men det må du jo se på.

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)