Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varemærkebeskyttelse af navn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 19
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fundet ud af, at en anden virksomhed på et andet kontinent har varemærksbeskyttet et navn i EU, vi agter at bruge. Hvad betyder det konkret? Kan vi på ingen måde og i ingen sammenhænge bruge navnet - eller kan vi i praksis godt bruge det lokalt i danmark og ændre navnet, hvis selskabet beder os om det - eller måske ligefrem få en tilladelse?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge hos Patent og Varemærke styrelsen. Om i kan anvende navnet afhænger så vidt jeg ved af hvilke vareklasser navnet er registreret i, er det ikke  registreret i den vareklasse i høre under, kan I godt bruge det.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Kompagnistræde

Som Ravn skriver, sidder vi klar til at hjælpe og besvarer spørgsmål om bla. Varemærker. For at kunne give dig et konkret svar, har jeg brug for at vide lidt mere. Jeg foreslår derfor, at du kontakter Patent- og Varemærkestyrelsens Kundeservice på 43 50 83 01. Det er helt uforpligtende for dig at tale med os, og vi kan formentlig give dig nogle bud på, hvordan du kommer videre i processen.

 

Med venlig hilsen

 

Lonnie /   Patent- og Varemærkestyrelsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Patent & Varemærkestyrelsen:
Lonnie /   Patent- og Varemærkestyrelsen

Hvor er det godt at der for en gang skyld er en styrelse der er proaktiv :-) 

HIlsen

Ravn

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det fedt at Patent- og Varemærkestyrelsen aktivt svarer på spørgsmål! Hatten af!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)