Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En besked til Arne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 07:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej Arne

Skal vi ikke bare stoppe denne tåbelige adfærd? I går blev jeg lidt træt af at du konsekvent giver mig én-stjernede karakterer, at jeg udførte en svag handling: jeg blev hævngerrig og gav dig en række én-stjernede karakterer. Det var barnligt, det var en svag handling. Jeg vil sige undskyld for det.
Vil du være sød at stoppe med dine konsekvente negative vurderinger på mine indlæg?
Det er helt fair at du ikke kan lide hvad jeg skriver. Jeg kan heller ikke altid lide hvad du skriver. Jeg ved godt at stjernerne er udviklet med netop det formål at udtrykke ens mening om et indlæg. Men de er ikke lavet til konsekvent at nedvurdere folks indlæg.

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort dig forkert. Jeg ved at du ikke kan lide at jeg bruger mange ord og anekdoter, Men kan du ikke bare være voksen og trække på skulderne?

Jeg går ikke så meget op i stjernerne. Andres mening interesserer mig ikke. Det går mig dog på når folk nærmest har vendetta mod mig.

Så lad os stoppe tåbeligt adfærd. Jeg beder dig ikke om at kunne lide mig, det må du selv om. Men stop med at være barnlig. 




Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Velkommen til Internettet. Det bedste er bare at ignorere den slags. Arne bliver nok træt af at uddele stjerner til dig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg du har ret i, jeg kan bare godt lide at bilde mig selv ind at jeg kan gøre Internettet til et bedre sted ved at adressere tåbelig adfærd. Samtidig ville jeg bare sige undskyld for min egen tåbelige handling i går. I sidste ende er jeg ligeglad med stjernerne. Tak for rådet :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg vil bede jer bruge "Private beskeder" til, ja private beskeder.

Det giver ingen værdi for andre at sende private beskeder til hinanden i det offentlige debatforum, så jeg låser tråden her.

Ha' en fantastisk dag
/Brian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)