Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat biograf?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej.
Jeg har gået lidt med en idé, som jeg godt kunne tænke mig lidt feedback på.

Jeg fortæller lige helt kort:
Jeg overvejer at åbne et super hyggeligt lokale med en filmprojektor og evt en dobbeltseng og skabe en rigtig hyggelig stemning og indretning. Det skal være sådan lidt hotelsagtig, hvor man kan booke sig ind, som f.eks. par, men bare et par timer ad gangen og have kvalitetstid med film og lignende.
Jeg er selv en ung pige, der tit har svært ved at finde på gode ideer at lave på en date eller lignende, hvor jeg mener, at det her kunne være en oplagt mulighed.
Mit spørgsmål er så bare, om hvilket slags lokale man skal bruge? Skal jeg leje mig ind i en butikslokale eller kan man godt bruge andre slags lokaler til det?

- kom også gerne med gode ideer eller jeres anbefalinger, derudover vil jeg godt høre, om i har hørt om noget lignende før? ( udover privat spa osv)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest skal du jo betale rettighedspenge for at kunne vise film mod penge til nogen som helst - det er ikke nok du selv har et netflix eller en blueray - med mindre parret så selv medbringer deres egne film

Der kan som sikkert findes hoteller der er med på den hvis du lejer et værelse af dem - Der er jo også hoteller der huser betalingskvinder - så alt kan findes

OM der er et marked tror jeg du må teste af ved at høre venner og andre om ærlige svar

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

At høre venner ad er som regel ikke en god indikator for succes. Spørg hellere folk du ikke kender ...

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:

At høre venner ad er som regel ikke en god indikator for succes. Spørg hellere folk du ikke kender ...

Albert

det er bare langt mere kompliceret at spørge nogen man slet ikke kender om de ville bruge et par timer som kærestepar i en dobbeltseng med en god film i et værelse et eller andet sted :) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

True, men rygklappere kan ikke bruges til noget som helst.
Hvis jeg fik en krone for hver gang jeg har hørt nogen sige noget i retningen af "Jeg har en god idé, mine venner synes også det er fedt", så var jeg rig.

At gøre det nemme er ikke det samme som at gøre det rigtige. Hvis du vil gøre det nemt, så røv en bank og flyt til Peru.

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er udemærket at starte med en stor bekendtskabskredsen, kunne være studiestedet, og andet man kender folk lidt - og der er som ingen grund til at tro der er mange rygklappere i spørgsmålet om de ville bruge et hotel/butiks lokale med dobbeltseng i et par timer i fred mens de så en god film, det skulle klasserne på skolen - stuediestedet, sportsklubben osv som nok svare ærligt på. Får man JA der - så kan man jo overveje hvordan man billigt muligt får undersøgt markedet helt gratis, rammer sin målgruppe og får svar nok, til at undersøgelsen betaler sig

Det er helt lovligt at starte simpelt ud, og ikke komplicere vildt - i sådan en sag.

Hvor du får den der med ”Gør det Let, røv en bank og flyt til Peru” i denne sammenhæng fra ved jeg ikke, Du brugte samme om en der ville vide om han kunne få 2 CVR numre personligt - som en slags vittighed - med at flytte til langtbort - skifte identitet, få nyt navn stifte firma - komme retur med ny identitet- måske sjovt - men ret så langt ude

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver at det er NEMMEST ved at spørge venner (eller hvordan du formulerede det). Men "nemmest" er som regel ikke den bedste løsning. "Bløde læger laver stinkende sår" kan også bruges i den sammenhæng. Hvis tingene skal gøres "nemt", så vil jeg anbefale trådstarteren at oprette virksomhed eller udføre noget i den retning til at starte med. I så fald er det nok nemmest bare røve en bank og flytte til Peru. Jeg har ikke på fornemmelsen at trådstarteren er ude efter en nem løsning. At anbefale hende at gøre noget "på den nemme måde" er en bjørnetjeneste (altså i oprindelig forstand). Det ligner ikke dig at gøre folk bjørnetjenester.

Jeg tror at jeg har sagt hvad jeg ville sige i denne sammenhæng, hvis du vil tilføje noget eller modsige mig, så er du velkommen til det.

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
At anbefale hende at gøre noget "på den nemme måde" er en bjørnetjeneste (altså i oprindelig forstand). Det ligner ikke dig at gøre folk bjørnetjenester.
du kender mig da slet ikke  - og det er bestemt heller ikke en børnetjeneste - men råd som ikke skyder gråspurve med kanoner, indtil tanken har sat sig lidt mere og bekendte har kunnet give lidt råd - og hold nu op med dit konstante i flere tråde fantasivrøvl om røve en bank og flytte til Peru som alternativ- det ligner jo ren forurening og lyst til ord

øv

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)