Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbne i Norge - Fragt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogle er jer, der har erfaring med webshop i Norge sådan rent logistik-mæssigt?

Det kan ikke svare sig, at sende pakkerne enkeltvis grundet toldgebyrer mm., men hvordan gøres det smartest sådan helt lavpraktisk?

Fylder man en palle/bur én gang om ugen, og sender samlet afsted med en speditør, der så sender det videre? Og hvordan gør man så med labels til de individuelle pakker - sættes de på i Danmark? Og hvem bedst&billigst til at levere i Norge? :)

Mvh.

Minida

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se det er plakater I sælger. Nu ved jeg ikke om I i forvejen printer selv, men i kunne evt. få sat et system op, så når der kommer en norsk bestilling, så bliver det printet af en norsk printgrossist som så sender det videre til kunden. Jeg tror muligvis det er den billigste løsning.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har og får også en del produkter, der skal sendes fra DK - den anden del er vi skam opmærksomme på. :)

Så vi er stadig åbne for input i forhold til det logistiske/smarteste i forhold til varer fra DK > NO.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Minida-plakater:
Det kan ikke svare sig, at sende pakkerne enkeltvis grundet toldgebyrer mm.,

Det kommer jo helt an på hvilket transportfirma du vælger, bruger du et kurerfirma f.eks DHL, FedEx, USP ....osv. så er gebyret inkluderet i prisen.

En anden løsning vil være at have et pluk og pak lager i Norge som ekspedere hver ordre - men husk at alt er meget dyrt i Norge, så spørgsmålet er om det overhoved kan betale sig med den løsning.   

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt om muligheden for at sende bulk-ordrer, altså hvor man samler fx. hele ugens køb én dag, hver uge, og så sender det samlet til Norge, hvorfra det ekspederes videre til alle kunderne.

Jeg søger derfor nogle, der har direkte kendskab til at drive webshop i Norge. Alle idéer med at få udliceret til norsk lager osv. duer ikke - ellers havde vi gjort dette. Vi søger den bedste og billigste løsning med fragt fra DK > NO. :)

MVh

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du ønsker lyder som bulk split, men der slipper du ikke for at skulle indfortoldes hver enkelt forsendelse.

Den bedste / billigste løsning vil formodentlig være er kurerfirma.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne undgå, at modtageren får andre udgifter end dén på vores side. Det sker vel, hvis vi sender med alm. kurer?

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med andre udgifter?  normalt vil de blive opkrævet for evt. Told og moms, men ikke selve fortolningsgebyret.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Told og moms er andre udgifter end dét de betaler på vores hjemmeside.

Men jeg søger folk, der har viden og erfaring med dette område. Jeg søger et firma, der står for det logistiske, og sørger for, at jeg betaler told&moms i stedet for kunden. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)