Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning af guldrandet kursusmateriale?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg ønsker at sælge en kursusrække/uddannelse. Jeg arbejder indenfor alternativ behandling – med Kranio Sakral Terapi. Jeg ønsker at sælge til en kollega/en skole, som allerede kender faget. Jeg er i tvivl om, hvad pris jeg skal tage?

Jeg har selv produceret alt materialet til alle kurserne og selv undervist uddannelsen på 10 forskellige hold á 10 deltagere (98 af i alt 100 pladser besat). Uddannelsens længde er 10 undervisningsdage.

Derudover har jeg produceret yderligere 4 opfølgningskurser á 2 dage hver.

Hvert enkelt af de 10 uddannelsesforløb har genereret + kr. 100.000 (dvs + 1.000.000 samlet for alle 10 hold). Opfølgningskurserne har samlet genereret kr. 180.000.
Jeg afholdt alle kurserne indenfor 4,5 år i perioden 2014-18.

Faget er i stadig vækst og det er min klare vurdering, at der et stort potentiale for at afholde yderligere kursusforløb ud fra dette materiale – både selve uddannelsesforløbene og de tilhørende opfølgningskurser.

Med i salget vil være inkluderet, at jeg gennem-redigerer alt materiale, skræddersyer det til købers ønsker og vil stå til rådighed fremover til sparring, supervision og videreudvikling af nye kurser.

Materialets samlede længde er godt 200 sider. Selve uddannelsen knap 100 sider, opfølgningskurserne samlet 40 sider og endelig en række ekstrakapitler på i alt 75 sider.

Jeg er som sagt i tvivl om, hvilken pris der vil være passende. En kommende køber vil selv skulle samle deltagerne, men herefter er resten af det nødvendige set up til stede i materialet. Et enkelt fyldt uddannelsesforløb vil betyde 10 undervisningsdage og en indkomst på kr. 100.000-125.000 – alt efter, hvilken pris køber udbyder uddannelsen til.

Nogen forslag?

Mvh WilliamGS
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)