Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej aminoer!

Vi har netop åbnet vores webshop, så vi er helt nye i gamet.
Når vi tjekker trafikken, ser det ud som om, at de fleste kun går ind på forsiden, og så ud igen.
Er der nogle herinde, som har lyst til at give lidt feedback på hjemmesiden? Eller måske nogle tips og tricks?
Www.littlehugs.dk

Mange tak 💕
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest er jeres side meget langsom om at loade. I mister 100% folk her.

Få komprimeret jeres billeder -> hent shortpixel image optimizer pluginet

Deaktiver de scripts som ikke behøver at køre når forsiden åbnes. Det kunne gøres i Asset CleanUp: Page speed booster pluginet.

- Tydeligere call to action knapper

- Drop jeres karousel - CRO mæssigt konverterer de som regel meget dårligt. Prøv at se forsiden på jysk.dk. Jeg tror jeg havde lavet kategorierne på samme måde. Det eneste mål med forsiden er, at få folk videre ind på siden så nemt som muligt. Jeg føler det er meget forvirrende med karousellen. Det eneste sted jeg kan gå med til karousel layoutet er ved jeres mest populære produkter. Ved at have karousellen giver man et dårligere overblik over siden, og flere valg til kunden. Det skal være så nemt som muligt at få kunden videre, og jo flere valg kunden har, jo længere tid tager det at få dem videre ind på siden

Tilmeldt 12. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for feedback. Det vil jeg kigge på!
Med hensyn til slideren, så ville vi gerne kunne fremhæve nogle produkter/kategorier, men samtidig syntes jeg så også, at slideren fylder lidt for meget. Vi har prøvet at formindske den, men så forsvinder det meste af billederne..
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop - vær opmærksom på at billederne ikke er for dårlig opløsning, men det skal stadig hænge sammen hastigheden på siden.

En anden ting jeg bed mærke i er, at jeg synes dit instagram-feed fylder for meget i bunden af siden. Hav blot to linjer i stedet for 4, tænker jeg. Det andet bliver for voldsomt. 

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LH20

Jeg har ikke forstand på loadingtider, udseende, SEO osv. Det, jeg ved en hel masse om, er sikkerhed og hacking. Jeg vil gerne tilbyde dig en GRATIS tjek hvor jeg prøver at hacke dit website og kortlægger sårbarheder. 

Send mig en pb eller en mail (albert@computernoerden.dk) eller ring til mig på 7020 0930, så kan vi aftale nærmere.

Albert (etisk hacker)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tilføje nogle af jeres produktkategorier i menu'en.

Så er det nemmere at se, og jeg får måske mere lyst til at klikke på "bamser", "gynger" eller andet fremfor "shop". 

OM OS FAQ BETINGELSER KONTAKT 

---> Ville jeg ikke forvente så tydeligt på en webshop. Det betyder faktisk lidt på mig, at det ikke virker så seriøst. Sikkert personligt, så overvej lige om det giver mening. Jeg er 100 % IKKE jeres målgruppe Big Smile

Tilmeldt 12. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Lukas:

Fin shop - vær opmærksom på at billederne ikke er for dårlig opløsning, men det skal stadig hænge sammen hastigheden på siden.


En anden ting jeg bed mærke i er, at jeg synes dit instagram-feed fylder for meget i bunden af siden. Hav blot to linjer i stedet for 4, tænker jeg. Det andet bliver for voldsomt. 



Du har helt ret. Det er ændret :-) mange tak for feedback!
Tilmeldt 12. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Albert.

Mange tak for tilbuddet. Jeg sender dig en mail senere i dag. :-)
Tilmeldt 12. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steffen.


Det kan du have helt ret i. Jeg havde også først tænkt at kategorierne skulle være i toppen, men syntes det bliver lidt voldsomt. Jeg må prøve at kigge på det senere.
Mange tak for din feedback. :-)
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt - bare bliv ved! 

Salgene kommer lige pludselig! :) 

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)