Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg leder efter en freelancer der kan hjælpe mig med at sætte en shop op, det er ikke den store opgave men jeg vil blive rigtig glad for hjælp, TAK ;-)
John
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg er ikke selv WooCommerce-ekspert, men kender de rigtige personer, som jeg gerne henviser dig til (uden at jeg tjener på det).
Kontakt mig her på Amino, pr. mail (albert@computernoerden.dk) eller tlf. 7020 0930

Albert

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..... Tak for svarene men prøver at løse "problemer" selv ;-)
Kan man ikke slette et indlæg her?
J
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke at indlæg kan slettes som sådan, medmindre den bliver slettet af en admin. Så du kunne naturligvis gøre en admin sur, men så risikerer du at du bliver forment adgang til Amino. Jeg vil fraråde dig det ;)

Husk, hvis du selv prøver at løse tekniske udfordringer, mens det ikke er din spidskompetence, så bruger du sandsynligvis for meget tid på det, mens du kunne tjene penge imens. Desuden vil du aldrig være sikker på om du gør det rigtigt. Faktisk er det rimelig forventeligt at du laver fejl, netop fordi du ikke har den fornødne viden og erfaring.

Det svarer til, at jeg for nylig selv prøvede at grave et hul i jorden, for at finde ud af om mine vandrør er lavet af metal eller plast. Efter 5 dage hakken på en hulens masse sten i jorden, var jeg kommet til ca. 80 centimeter, og troede at jeg havde fundet vandrøret. Det viste sig at jeg fandt et gammelt kobberrør som hørte til en oliefyr som har været der engang. Da VVS'eren kom forbi, brugte han 15 minutter på at grave yderligere 40 centimeter - og fandt det rør som jeg havde brugt 5 dage på at finde. Jeg kunne have tjent mange penge i de 5 dage ...

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)