Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke se, se-nummer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino

Jeg valgte i går at ændre navnet på min ENK, og så oprette mine 2 virksomheder som 2 se nummer, under mit enk cvr, har fået bekræftelse på begge ændringer i dag, men kan ikke se se nummer til nogle af virksomhederne, hvor kan man se sine se-nummer? Har prøvet under adminstrative enheder under virk.dk, men der står ikke nogle.

VH

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

SE numre kan ikke ses af andre end en selv mig bekendt. og fremgår blot at dit registreringsbevis som du kan hente - f-eks ved at logge på skat - i venstre panel

Leverandører og partnere ser i princip kun dit CVR nr og de tilknyttede momsnumre

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

SE numre kan ikke ses af andre end en selv mig bekendt. og fremgår blot at dit registreringsbevis som du kan hente - f-eks ved at logge på skat - i venstre panel

Leverandører og partnere ser i princip kun dit CVR nr og de tilknyttede momsnumre

vh John H



Så det vil sige når jeg skal oprette mig et sted der kræver cvr, så skal jeg bare oplyse mit cvr nr, og så det fint. Se er måske kun for at jeg kan dele mine regnskab op i det samme cvr?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ja - det som eksterne bruger er dit CVR som jo er det der har ansvaret for alt - og SE blot opdeling af moms og regnskab https://johnhannover.blogspot.dk/2017/02/se-nummer-og-p-nummer.html  Det er også CVR der skal fremgå af hjemmesiden osv - gerne med navn og tilhørende SE 

vh John Hannover



Hvis jeg lige mmå stille et spørgsmål mere, de skal have oplyst: Company Registration Number* Hvilket jo er mit cvr, så skal de have oplyst Tax registration number*, er det ikke korrekt at der skal jeg tilføje momsnummer til det tilhørende se nummer. Eller vil de have mit cpr nummer når det tax registration number

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Udlandet - EU kontrollerer din moms reg via dit CVR - det er de kan se 
Uden for EU lande kan ikke have større interesse i andet end CVR - derimod skal du selv dele regnskabet så varer ind og ud kommer i rigtigt regnskab og korrekt moms

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Udlandet - EU kontrollerer din moms reg via dit CVR - det er de kan se 
Uden for EU lande kan ikke have større interesse i andet end CVR - derimod skal du selv dele regnskabet så varer ind og ud kommer i rigtigt regnskab og korrekt moms

vh John Hannover



Så det vil sige mt tax registration number, det bare mit cvr nummer igen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusV1:
Så det vil sige mt tax registration number, det bare mit cvr nummer igen.

I nogle lande har man flere numre, et moms (VAT /tax) og Company registration number.  I Danmark er alt samlet under dit CVR nummeret.  Oplyser du dit VAT/TAX nr. så husk DK foran dit CVR nr.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)