Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg har et spørgsmål omkring SEO.

Jeg har netop lavet lidt SEO-arbejde på en hjemmeside, hvor jeg har oprettet keywords, beskrivelse og titel til sidens snippet. Hvor lang tid tror i, det tager før dette er opdateret og Google "lægger mærke" til dette?


Håber i kan give et ca. tidsinterval :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan tage mellem 3 dage til 3 uger, alt efter hvor tit Google Bot kommer på besøg på din hjemmeside. 
Hvis der generelt ikke sker de store ændringer på sitet, så kommer den ikke så ofte.
Du kan forcere et ny site-crawl gennem Google Console, så vil den hurtigere se ændringerne.

Fra København
Tilmeldt 30. Dec 19
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også huske, at du ikke nødvendigvis bliver vist på Google, når dit sitemap er blevet indekseret. Dette kan tage meget længere alt afhængig af konkurrencen på dine nøgleord.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. Jun 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har forbundet din hjemmeside til Google f.eks. via Google Search Console eller Google Analytics, så synes jeg oftest at det tager 2-3 uger nu om dage. Før kunne det tage op til 2-3 måneder...

/OKEIwebbureau

WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.

Tilmeldt 11. Jun 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

...og i Google Search Console bør du huske at oprette et sitemap. Det hjælper en del ;-)

/OKEIwebbureau

WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan tage langtid. Alt efter konkurrence og hvilket søgeord der er tale om.

Prøv evt. send et link til din side. Har du fået nogle link til de sider du har lavet dit seo arbejde. Alt har betydning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)