Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store pakker - pakkeshop indlevering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør i andre, hvis i selv skal afsende pakker i pakkeshops, men at i sender forholdsvis mange, og at pakkerne er lige inde for max mål? 

Jeg har før privat sendt pakker, hvor pakkeshops har været ved at afvise mine pakker, selvom de var inde for målene. Sågar har gls chaufføren brokket sig til mig. 

Da vi oprettede Shipmondo, spurgte vi hvordan vi skulle forholde os, hvis pakkeshoppen ville afvise vores pakker. Da det som nyopstartet, ikke kan betale sig at skulle have gls til at afhente på adressen. Deres svar var "pakkeshops er der for at tage i mod pakker. Så længe at de er inde for målene, så kan de ikke afvise"

Men som erfaret, ved jeg jo ved de netop gør det.

Vi har lavet en aftale med en butik i nærheden, som anbefalet fra GLS, da de skulle have et ok lager. Men hvis det (forhåbentligt) går super godt, og vi eksempelvis skal sende 10-15 pakker på en dag, og de alle lige er inde for max målene, så bliver den butik nok også ret så træt af os. Vi kan jo heller ikke rigtigt ligge og køre hele byen rundt, for at aflevere i forskellige butikker (vi har ikke ret mange pakkeshops her) 

Sååå, hvad gør i andre lige? 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I afsender 15 pakker om dagen kan det da snildt betale sig at få det afhentet?

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 10. Nov 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender faktisk ikke prisen, de fortalte bare at det først kunne betalt sig ved minimum 5000 pakker om året. 10-15 pakker var også bare et eksempel. :-) 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du kan bruge UPS (lidt dyrere), afhenter de selv pakkerne uanset antal. Jeg bruger denne løsning på sipto.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)