Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Erhvervskonto

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. May 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak jeg vil da prøve at snakke med dem. Men har nu mange gange hørt, at det ikke var et problem for nogle år siden.. Selv i min egen bank var det gratis for nogle år siden, men det koster nu. Jeg vil prøve :-)
Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sanne333:
Er ikke sikker på jeg forstår, hvad du mener, med at jeg er heldig at få en?
Alle banker jeg har snakket med, har ikke haft noget problem med at åbne, så længe man bare betaler .

Han mener, at der er rigtig, rigtig mange iværksættere der ikke kan få sig en erhvervskonto. Nogle får en erhvervskonto rimelig let - andre kæmper med det i månedsvis. Det kommer an på branche og historik.

Har du prøvet, at regne ud hvad alt det her søgen efter en erhvervskonto koster dig (timebasis)? Hvis du ender ud med, at spare 2.000 i oprettelse og en flad 20'er i måneden - har det så været det værd, hvis du har brugt 20 timer på det? Du skal udfylde formularer, indsende papirer, foretage opkald og måske endda sende et par emails.

Det er naturligvis op til den enkelte person, at vurdere hvordan tiden er brugt bedst, men jeg tog nærmest den første og bedste jeg kunne få. Den ligger lidt til, den dyre side, men så kan jeg bruge tiden på noget andet - og eventuelt skifte senere.

Tilmeldt 30. May 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar.
Problemet med min egen bank er egentlig, at de har høje gebyrer for mine private konti, så jeg leder også efter en anden bank privat.
I min jagt har jeg slet ikke fundet noget dertil sammenligning koster det samme privat som jeg betaler nu, så er ikke tilfreds med nuværende :-)
Tak jeg har kigget forbi din blok, men vil se nærmere på det.
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

sanne333:
Jeg har blot brug for en nem-konto med et kort til, skal som udgangspunkt ikke låne penge eller have noget vejledning eller lign.

I tråd med de andre: Det er dét, som er problemet. Prøv at sige, at du ønsker et lån på f.eks. 15.000, så vil de måske hellere have dig ind. Og som John siger: Vær godt forberedt, evt. bare med en mindre forretningsplan og et budget for opstart og for løbende drift.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)