Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en konsulent inden for tøj produktion.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nogen der tilbyder rådgivning ift tøj produktion - Streetwear  til en rimelig pris? Hvis ja, så må i meget gerne skrive her, eller sende en besked på Amino.

Vi søger også nogle der kan hjælpe med at finde tøjproducenter inden for EU, Helst i Portugal.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Der er et hav af gamle debatter hvor om tøjproduktion, hvor rådgivere anbefales.

hvordan kan det være du vil starte produktion nu, i en branche som har været nødlidende længe, og hvor corona krisen kun hat gjoer situationen endnu værre for mange forhandlere vil bukke under.

Tilmeldt 22. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

1 er at du skal forholde dig til mit spørgsmål, hvilket du på en måde gør, men ingen grund til at trække den ud.
2 er hvor ved du hvor lang tid jeg har haft produktion af tøj i tankerne. Det kan være 1 år, 2 år, 3 måneder, 1 måned, men i sidste ende kommer det ikke dig ved. Derfor vil jeg råde dig til, forholde dig til det spørgmål, der bliver stillet. Der heller ikke nogen, der siger vi har tænkt os at starte processen, så snart vi har fået rådgivning. Det vil være lidt dejligt at få en heads up ift, hvad vi kan møde af konsekvenser, så snart tingene i verden kommer til sig selv.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Gud hvor er det efterladen trættende at høre på endnu en " wannabe" (de er her på Amino stort set daglig) der hele livet har haft en stor designer i maven - men som bliver slået ud af den mindste forhindring i på deres vej til at nå målet.  Som oftest I bliver tøseformede når man kommer med gode råd om ikke at starte eller bare det at være en smule realistiske. Langt de fleste har desværre ikke gjort sig nogen tanker om hvordan de vil sælge deres vare i et mega konkurancepræget marked der er i krise.

loladiin:
Derfor vil jeg råde dig til, forholde dig til det spørgmål, der bliver stillet.

Tjah eller måske du bare skulle læse hvad jeg skrev tidligere, frem for at belære mig ;-)

"Der er et hav af gamle debatter hvor om tøjproduktion, hvor rådgivere anbefales"  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)