Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - Wix eller?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Nogle der har gjort sig erfaringer med selv at lave en simpel hjemmeside?

Kan se at Wix tilbyder skabeloner og mulighed for at lave egen hjemmeside. Tilsyneladende nemt og ligetil, men er det også virkeligheden? 

Evt. kendskab til - eller erfaring med - andre "gør-det-selv" platforme/løsninger?

God dag derude :-)

Niels

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Milltown, 

Jeg vil bruge Wordpress. Evt. få en udvikler til at sætte den op og renovere sitet for dig. Det er en del billigere i længden og generelt en mere professionel løsning. 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Eberhard:

Evt. få en udvikler til at sætte den op og renovere sitet for dig. Det er en del billigere i længden og generelt en mere professionel løsning. 

Præcis...Selvom vi udviklere har det som håndværkere der elsker Gør Det Selv... der er gode penge i at rette de fejl som der bliver lavet når "man lige gør det selv" :D
Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er blevet sagt, så er WordPress nok en bedre løsning til dette!

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvad man går efter så er der forskellige systemer der kan klare opgaven.

Et af de systemer som jeg tit ser at man overser er Umbraco - Det er lige så gratis som Wordpress og jeg mener at det performer bedre. Jeg er en smule farvet på det men sidder og er ved at færdiggøre en løsning hvor kunden har over 3000 sider i systemet og vi snakker om ekstrem kort tid når der skal hentes en masse sider frem.

Men det bedste man kan gøre er at finde nogle der kender det system man vil bruge og snakke med dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)