Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballager fra Kina - go or no go

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at designe den box, jeg skal sende mine varer ud i, men jeg er i tvivl, om det kan betale sig at importere boxene fra Kina? Jeg kommer jo nok til at betale cirka 3000 kr. for at få tilsendt flere hundrede boxe. Men hvordan med told og skat - kan det bedre betale sig at få bestilt fra Europa? Det bliver jo nok en del dyrere at få produceret boxene i Europa, men måske det kan betale sig i sidste ende. Jeg kan umiddelbart ikke finde ud af, hvad jeg skal betale af told på emballage. Er der nogen, der kan fortælle det?

Jeg kan i øvrigt også læse mig til, at man kan søge om toldbevillinger, hvor man kan undgå at skulle betale for told. Er der nogen, der har erfaringer med det?

Mvh.

Pernille

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en type kasser du skal have lavet? 

Der er mange faldgrupper ved import fra Kina, udover det kommer de,r sóm du selv nævner udgifter til transport og told - så spørgsmålet er om det overhoved kan betale sig for dig, hvis mængden af kasser er lille. 

Mht. til told kan du ikke undgå at skulle betale.

Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en kasse, men måske snarere end æske, som jeg skal pakke mine produkter i, så det ser præsentabelt ud. Jeg søgte på emballager lavet af pap inde på vita.skat.dk og det ser ikke ud som om, at der kommer told på dette? Jeg vedhæfter lige et screenshot.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Vi producerer også custom made æsker.

Har du et model billede af den du tænker at bruge?

Hvad er størrelsen?

Hvor mange skal du bruge?

Hvad med print?

Hvis du sender mig disse oplysninger info@boblekonvolut.dk kan jeg se hvad vi kan komme med.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Slagelse
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Slagelse Hjemmesider Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan næppe betale sig at få det fra Kina. Det koster ikke særlig meget at få lavet af en virksomhed i Danmark eller Europa. Så undgår du også alt bøvlet.
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke skal betale told og man får moms tilbage, kan det vel godt betale sig? Jeg sparer flere tusinde kroner.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du har helt glemt at tage risikoen for at noget går med i din betragtning, enten at du bliver snydt, eller at kvaliteten ikke lever op til din forventning, udover det er det risikoen for skader under transport f.eks fugtskader container transport.

så de sparede penge kan blive en dyr fornøjelse. Iøvrigt ikke specielt miljøbevidst at få vare hjem fra den anden side af jorden 😟

Fra Slagelse
Tilmeldt 17. May 20
Indlæg ialt: 5
Fra  Slagelse Hjemmesider Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
pernillewiki:

Hvis man ikke skal betale told og man får moms tilbage, kan det vel godt betale sig? Jeg sparer flere tusinde kroner.



Min erfaring er at det ikke kan betale sig at få ting fra Kina. Kvaliteten er som regel helt i bund, og i sidste ende er det som regel ikke meget man sparer per vare når du medregner alt(fragt, div. gebyrer, bøvl osv.).
Tilmeldt 1. Feb 21
Indlæg ialt: 11
Fra  RE-ZIP ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hejsa,

Har du overvejet RE-ZIP emballagen? Nu ved jeg ikke, hvad du skal bruge emballage til, men det var blot en tanke at vi måske kunne hjælpe? :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)