Er det den flash i toppen af siden du har givet 7000.- for?
|
davidchristensen:grillkok:& så er der givet ca. 7000,- for flashen.Er det den flash i toppen af siden du har givet 7000.- for?
Det må det næsten være, eftersom der ikke rigtigt findes anden Flash på siden.
Det må siges, at være en ret fin timepris Danaweb har taget, for at lave den topbar - der ikke engang er klikbar. Normalt vil jeg altid klikke deroppe, for at komme til forsiden. Det kan man ikke
Faktisk er der slet ingen måde, at komme tilbage til forsiden på, med mindre man skriver URLen ind i adressebaren igen.
Derudover bider jeg mærke i, at Danaweb tilsyneladende ikke kan finde ud af at embedde Flash ordentligt på en side, så den ikke skal klik-aktiveres i Internet Explorer.
Selve indholdet af den, er også mærkeligt:
Det er jo fint nok, at den viser forskellige billeder, men den reloader hver gang der er sideskift, hvilket gør at man som udgangspunkt ser det første billede igen og igen og igen og aldrig når at se mere. Så er der ikke ret meget pointe i at have en flashtop, overhovedet.
Grillkok:
Du har betalt for meget for din Flashtop - også selvom du har fået lavet 2 versioner, kan jeg se. (der ligger en gammel version på serveren, med en anden adresse). Som minimum bør du bede Danaweb om at embedde Flashen ordentligt - samt sørge for, at den er et link til forsiden - og det skal du ikke betale en krone for. Det skal de simpelthen gøre. Især det første, er bare amatøragtigt af sådan en virksomhed, at de ikke sørger for er i orden.
Derudover lyder det mærkeligt, at du ikke selv kan skifte billedet på forsiden ud. Er det fordi du ikke selv kan uploade billedet? Eller har du slet ikke adgang til at redigere i forsiden?
Jeg kan se, at nogen (måske dig) har forsøgt at sætte et billede ind på siden "Grill Menu". Hvis det er dig, så kan du jo godt uploade filer - du har bare uploadet en pdf i stedet for en jpg - og så skal du fjerne mellemrummet mellem "sommer" og "2008" i dit filnavn. Så burde det fungere.
Hvis jeg var dig, ville jeg måske på de sider også skrive/lave links til menupunkterne, i stedet for blot at skrive "Klik på en af undersiderne for at få mere informationer". Der kunne du jo ligeså godt have valgmulighederne stående. Så har folk flere måder at navigere på, og det ville være knapt så irriterende, som det er nu, at klikke sig ind på en "død" side.