Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb igen igen.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle så er det tid til en debat om danaweb igen igen.

Jeg synes at forretningsmoralen er temmelig lav inde hos danweb, da vær gang man har brug for rettelser på sin hjemmeside tager 14 dage til en måned før der sker noget.

Det skal da heldigvis siges at jeg selv laver alt andet på hjemmesiden, men der er desværre ting jeg er nødtil at bede Danaweb om.

Kan det være rigtigt at man skal leve med sådan fejl som mine kunder skal kigge på, der fejlinformere mine kunder & som vil tage Danaweb ca. 5 min at rette til.

Venligst giv din mening herom.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 09:00

Nu ved jeg ikke hvad du konkret vil have lavet af rettelser, så det er svært at vurdere, hvor lang tid de vil tage.

Men det er ganske tydeligt, at Danaweb går efter at høste en masse kunder og bagefter rende dem et vist sted.

Når jeg får en rettelse bestræber jeg mig efter at rette den indenfor 24 timer, men der går ofte 48 timer, så det kan ikke være rigtigt, at Danaweb ikke kan få sig nosset sammen til det - og især ikke med den store medarbejder-stab, som de har.

Mit bedste råd er, at du finder dig en anden webmaster til at stå for opdateringer, hvis det er muligt. Er det deres CMS-løsning, du benytter?

Og til alle andre: Lad dig ikke lokke af Danawebs mange, lokkende sælgere. Find en anden... Wink

Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 09:24

Hej Igen.

Det der skal skiftes er en annonce på min hjemmeside,som ikke passer overens med priserne på resten af hjemmesiden.

Det er et billed som skal skiftes ud med et andet billed,& der kan da umuligt tage mere end 5 min. Da jeg normalt selv laver alt andet på siden, men udskiftning af dette billed har jeg ikke adgang til.

www.grillkok.dk V/ nicolaj 

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:29

ak ja, sjovt som man får hvad man betaler for :p

Fra Saigon
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:48

Tja, ud fra din beskrivelse og vurdering af din hjemmeside http://www.grillkok.dk burde det ikke tage mere en par minutter at udføre en rettelse eller fejl.

Men udover det, er Danaweb en professionel web design-firma. For mig at se ligne din hjemmeside en template med udvikling i MS Frontpage. Håber ikke du har givet en bondegård for udvikling af din hjemmeside. 

Hilsen Kim Hau 

http://www.mwc.vn - Professionel & Unik Webdesigns/Webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation

Tilmeldt 27. Feb 08
Skrevet kl. 13:31

og deraf mit svar om at man får hvad man betaler for - danawebs forretningsmodel er ekstremt billige hjemmesider - hvor deres penge så bliver tjent hver gang man skal have en opdatering.. man er sådan set "fanget" allerede der, da man jo nødigt vil ud og betale for en ny hjemmeside hos en anden udbyder. Denne model spiller på at folk som regel er godt tilfredse første gang de får en hjemmeside som intet avanceret kan - når man har haft sin side lidt, og måske endda en moderat succes med den, så vil man jo udvide.. og så klapper fælden :p

så igen - pris og kvalitet hænger oftest sammen :)

Fra Saigon
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:47

Hej Nicolai,

Hvis det passer sådanne, som du beskriver deres forretningsmetoder, så må jeg da indrømme, at det er en fed fidus at tjene penge på, men Danaweb´s medarbejdere må da have dårlig samvittighed, den måde firmaet driver forretning på den. Jeg må indrømme jeg kender ikke firmaet, men det kan da ikke være et fedt arbejdsplads.  

http://www.mwc.vn - Professionel & Unik Webdesigns/Webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation

Tilmeldt 27. Feb 08
Skrevet kl. 18:11

njah - det er jo ikke fusk eller lignende. så jeg ved ikke om man bør have dårlig samvittighed som ansat.. det er jo et job som alle andre, og man kan jo selv hitte ud af hvordan tingene fungerer, hvis man undersøger firmaets forretningsbetingelser lidt inden man går i gang - desværre lader det til at være indbygget i menneskelig psyke, at bare et tilbud lyder tiltrækkende nok, så hopper folk på den hvad enten det er for godt til at være sandt eller ej - se f.eks. de mange naive mennesker der er blevet fuppet af diverse nigerianere, venture capitalister der har investeret i særdeles tvivlsomme web 2.0 virksomheder osv osv - altsammen fordi at det så ud som om der kunne være GULD for enden af regnbuen. 

jeg ser danaweb mere som en behagelig foranstaltning, der sikrer at dem som ikke forstår at man ikke får topkvalitet for peanuts, ringer til danaweb i stedet for at ringe til mig og gå i sort når jeg nævner mine priser på en solid, fremtidssikret løsning uden nogle beskidte tricks involveret :) Så kan jeg koncentrere mig om seriøse forretningsdrivende som jeg selv, og alle er glade - nåja, på nær dem der troede at de fik topkvalitet for peanuts.

Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 21:06

Hej Igen

Nej jeg mener da ikke at ha givet en bondegård for dette, jeg mener vi giver ca 4-5000.- årligt & så er der givet ca. 7000,- for flashen. men derfor skal det da være iorden. Fordi vi sælger mad til en rimlig penge skal det da ikke være uspiseligt.

Når men er der nogen der har en bedre ide ang. Grillkokkens hjemmeside så venligst skriv til grillkokken@hotmail.com gerne med priser osv.

www.grillkok.dk/ Nicolaj

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:21

Hvad er det for et billede du skal have skiftet?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)