Hej Alle så er det tid til en debat om danaweb igen igen. Jeg synes at forretningsmoralen er temmelig lav inde hos danweb, da vær gang man har brug for rettelser på sin hjemmeside tager 14 dage til en måned før der sker noget. Det skal da heldigvis siges at jeg selv laver alt andet på hjemmesiden, men der er desværre ting jeg er nødtil at bede Danaweb om. Kan det være rigtigt at man skal leve med sådan fejl som mine kunder skal kigge på, der fejlinformere mine kunder & som vil tage Danaweb ca. 5 min at rette til. Venligst giv din mening herom. |
Nu ved jeg ikke hvad du konkret vil have lavet af rettelser, så det er svært at vurdere, hvor lang tid de vil tage.
Men det er ganske tydeligt, at Danaweb går efter at høste en masse kunder og bagefter rende dem et vist sted.
Når jeg får en rettelse bestræber jeg mig efter at rette den indenfor 24 timer, men der går ofte 48 timer, så det kan ikke være rigtigt, at Danaweb ikke kan få sig nosset sammen til det - og især ikke med den store medarbejder-stab, som de har.
Mit bedste råd er, at du finder dig en anden webmaster til at stå for opdateringer, hvis det er muligt. Er det deres CMS-løsning, du benytter?
Og til alle andre: Lad dig ikke lokke af Danawebs mange, lokkende sælgere. Find en anden...